تیرانداز گیلانی فینالیست مسابقات قهرمانی اروپا شد
تیرانداز گیلانی فینالیست مسابقات قهرمانی اروپا شد
معین نیوز_سجاد پورحسینی تیرانداز گیلانی به فینال مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا راه یافت.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سجاد پورحسینی که به همراه تیم ملی تیراندازی کشور در رقابت های قهرمانی اروپا در کشور کرواسی حضور یافته، با درخشش موفق شد در بخش تپانچه به فینال این مسابقات صعود کند.

مرتضی ورزلدوست افزود: تیم ملی تیراندازی ایران که سجاد پورحسینی از گیلان را در ترکیب خود دارد، به عنوان تیم مهمان در ۲ بخش بانوان و آقایان و در ماده های تفنگ و تپانچه بادی در رقابت های تیراندازی قهرمانی اروپا در کشور کرواسی حضور یافته است.

وی ادامه داد: در جریان این رقابت ها، ورزشکار شایسته استان گیلان که در رشته تپانچه بادی در این مسابقات حضور یافته، با کسب ۵۷۹ امتیاز برابر ورزشکار قدرتمند ایتالیایی به برتری رسید و به مرحله بعدی این دوره از مسابقات صعود کرد.

وی بیان کرد: سجاد پورحسینی در مرحله بعدی رقابت های تیراندازی قهرمانی اروپا در ماده تپانچه بادی ، رو در روی ورزشکاری از کشور اوکراین قرار گرفت که در نهایت با کسب ۵۸۸ امتیاز و ۲ امتیاز بالاتر از این ورزشکار ، توانست این حریفش را نیز مغلوب و به فینال مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا راه یابد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم این ورزشکار شایسته و ارزنده گیلانی با درخشش در مرحله فینال رقابت های تیراندازی تپانچه بادی قهرمانی اروپا  مقام شایسته ای را برای تیم ملی و استان گیلان به ارمغان بیاورد.

ورزلدوست یادآور شد: در مسابقات رشته های مختلف قاره ای ، به طور معمول یک کشور با هماهنگی میزبان رقابت ها به صورت مهمان حضور می یابد که در مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا نیز، تیم ملی تیراندازی ایران به صورت تیم مهمان در این دوره از رقابت ها حضور یافته است.

سجاد پورحسینی ورزشکار گیلانی که در رشته تپانچه فعالیت دارد، تاکنون علاوه بر کسب عناوین قهرمانی کشور، در رقابت های ورزشی دانشجویان جهان نیز موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شده بود.