تیمی که دو برابر پارسال امتیاز می‌گیرد!
تیمی که دو برابر پارسال امتیاز می‌گیرد!
معین نیوز_تیم ملوان 11 امتیاز نسبت به فصل گذشته بیشتر کسب کرده و با 22 امتیاز در بالای جدول قرار دارد.

گزارش “ورزش سه”، ملوان بندرانزلی یک برد دیگر را هم کسب کرد تا با ۲۲ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار بگیرد. حتی در بدترین حالت و با انجام بازی‌های معوقه نیز ملوان در بین تیم‌های بالانشین قرار خواهد گرفت و تنها شش امتیاز با صدر جدول فاصله خواهد داشت که این یک رکورد استثنایی برای قوی سپید محسوب می‌شود.

جالب اینکه ملوان فصل گذشته در این مقطع تنها ۱۱ امتیاز داشت و در بین تیم‌های پایین جدولی بود اما این فصل شاگردان مهدی تارتار حسابی روی فرم هستند و به شگفتی‌ساز لیگ برتر تبدیل شده‌اند. آنها علاوه بر اینکه عنوان دومین خط حمله لیگ برتر را در دست دارند، متوسط کمتر از یک گل خورده به ازای هر بازی را هم ثبت کرده‌اند تا از نظر دفاعی هم در بین برترین‌ها باشند.

ملوان که فصل گذشته در پایان فصل با کسب ۲۷ امتیاز توانسته بود در لیگ برتر بماند و سهمیه گیلان و انزلی را نگه دارد، حالا اگر دست به یک شگفتی بزرگتر بزند و تراکتور و آلومینیوم را شکست دهد، نیم فصل را با ۲۸ امتیاز به پایان خواهد رساند که یک عدد فوق‌العاده محسوب می‌شود. البته برای تیمی که قصد دارد در بین تیم‌های بالای جدول باشد، این دو برد تا حدی نیز الزامی است.

اگرچه در ابتدای فصل کسی فکر این را هم نمی‌کرد ملوان تنه به تنه مدعیان گران‌قیمت لیگ برتر بزند اما تیم مهدی تارتار تا اینجای فصل این کار بزرگ را انجام داده و حالا بازیکنان این تیم با جاه‌طلبی بیشتر و بدون نگاه به فصول گذشته، امیدوارند این روند را تا پایان نیم فصل و همچنین انتهای لیگ ادامه دهند تا نشان بدهند موفقیتشان اتفاقی نبوده است.

ملوان بعد از برد چهار بر یک مقابل مس رفسنجان، این هفته در برابر تراکتور و با حضور تماشاگران خود بازی خواهد کرد که این بازی شش امتیاز تارتار و خمس خواهد بود و اگر ملوان این بازی را ببرد چه بسا بالاتر از تیم خمس نیم فصل را تمام کند.