تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت قهرمان گیلان شد
تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت قهرمان گیلان شد
معین نیوز_رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های استان گیلان، با قهرمانی تیم سپیدرود رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها، ۱۴ تیم در یک گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با کسب ۳۵ امتیاز عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد تا به عنوان نماینده گیلان، در مسابقات قهرمانی جوانان کشور حضور یابد.

تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن که رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی با سپیدرود رشت داشت، در نهایت با کسب ۳۴ امتیاز مقام دوم را کسب کرد و تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی بندرانزلی نیز، با کسب ۲۶ امتیاز مکان سوم رقابت های لیگ برتر جوانان گیلان را تصاحب کرد.

همچنین تیم های فوتبال شهید حسین پور رشت ، شهرداری تولمشهر و نیل رود جوکندان تالش به ترتیب با قرار گرفتن در رتبه های دوازدهم تا چهاردهم جدول رده بندی، به رقابت های زیرگروه جوانان گیلان سقوط کردند.

در هفته سیزدهم و پایانی این رقابت ها و در بازی های انجام شده، تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن با نتیجه سه بر یک شهدای نویر بندرانزلی را شکست داد و بازی تیم های فوتبال جوانان نیل رود جوکندان با الماس اسالم تالش با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته پایانی لیگ برتر جوانان گیلان، تیم فوتبال جوانان سپاهان گیلان با یک گل مدرن گیل گیلان را مغلوب کرد و تیم فوتبال جوانان بنیادکار پره سر نیز با نتیجه سه بر یک برابر کیان مهر گیلان به برتری رسید.

در سایر دیدارهای انجام شده، تیم فوتبال جوانان شهرداری تولمشهر با نتیجه ۲ بر یک شهرداری ماسال را شکست داد، تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی بندرانزلی با نتیجه سه بر صفر برابر شاهین جوان لاهیجان به برتری رسید و در پرگل ترین بازی هفته پایانی، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با نتیجه پنج بر صفر تیم شهید حسین پور رشت را مغلوب کرد.