تیم فوتبال داماش گیلان چهار بازیکن جدید جذب کرد
تیم فوتبال داماش گیلان چهار بازیکن جدید جذب کرد
معین نیوز_تیم فوتبال داماش گیلان موفق به جذب چهار بازیکن جدید شد ، ضمن اینکه چهار بازیکن سابق این تیم نیز دوباره با داماش قرارداد بستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال داماش گیلان با خرید امتیاز تیم دسته سومی کانیاو اشنویه آذربایجان غربی، در فصل جدید رقابت های این لیگ باید حضور یافته و به همین دلیل مسئولان این تیم وارد بازار نقل و انتقالات شده تا تیم خوبی را راهی رقابت های لیگ دسته شوم کشور کنند.

با این وجود و پس از خرید امتیاز تیم اشنویه از سوی داریوش نصیری مالک باشگاه داماش گیلان، از سوی این مالک اسماعیل شاد به عنوان مدیرعامل باشگاه داماش انتخاب شد که مدیرعامل جدید باشگاه داماش ، پیش از انی نیز سابقه مدیرعاملی باشگاه پگاه گیلان را در کارنامه خود دارد و در آن زمان، تیم فوتبال پگاه گیلان با مدیریت شاد روزهای خوبی را سپری می کرد.

انتخاب سرپرست و مدیراجرایی داماش 

مدیرعامل جدید باشگاه داماش گیلان در اولین اقدام خود، محمد مختاری کاپیتان چند سال اخیر تیم فوتبال داماش را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و پس از آن نیز، فرزاد سیری به عنوان سرپرست و مدیر اجرایی تیم داماش برگزیده شد.

فرزاد سیری سرپرست جدید تیم فوتبال داماش گیلان یکی از چهره های شناخته شده فوتبال این استان است چون وی چند سال به عنوان دبیر، در هیات فوتبال گیلان فعالیت داشته و با کارهای اجرایی و همچنین کارهای مربوط به باشگاه داری آشنایی دارد.

جذب چهار بازیکن جدید 

پس از انتخاب سرمربی و سرپرست تیم تازه تاسیس داماش، مسئولان این تیم در بازار نقل و انتقالات نیز قوی ظاهر شدند و با وجود اینکه حدود ۴۰ روز به آغاز رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور باقی مانده، تاکنون چهار بازیکن جدید به این تیم جذب کردند.

میثم میرپسندیده بازیکن گیلانی و فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت یکی از بازیکنان جدید تیم داماش گیلان است که این بازیکن با مسئولان داماش به توافق رسید و با این تیم قرارداد جدید امضا کرد تا فصل جدید را با پیراهن داماش در میادین فوتبال حاضر شود.

محمد طالبی هافبک فصل گذشته سپیدرود رشت نیز از دیگر خریدهای جدید تیم فوتبال داماش گیلان محسوب می شود که قرار است در پست هافبک وارد زمین شود. ضمن اینکه حسام یعقوبی دیگر بازیکن فصل گذشته سپیدرود رشت نیز به جمع لاجوردی پوشان داماش پیوست و با این تیم قرارداد منعقد کرد.

علاوه بر این یکی دیگر از خریدهای جدید تیم فوتبال داماش گیلان، رضا اعتمادی بازیکن و کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال چوکا تالش است که با این تیم فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور داشت اما برای فصل جدید با مسئولان داماش به توافق رسید تا کاپیتان فصل گذشته چوکا نیز به جمع داماشی ها بپیوندد.

تمدید قرارداد با چهار بازیکن

مسئولان تیم فوتبال داماش گیلان علاوه بر جذب چند بازیکن جدید، با چهار بازیکن سابق این تیم نیز به توافق رسیدند تا آنان نیز قرارداد خود را با داماش برای فصل پیش رو تمدید کرده در رقابت های لیگ دسته سوم ، تیم داماش را همراهی کنند.

عرفان گودر قلعه نویی، سیامک علیزاده ، راستین خرمدل و امید کلانتر چهار بازیکن سابق تیم فوتبال داماش گیلان هستند که قرار داد خود را با تیم جدید داماش تمدید کردند تا این بازیکنان همچنان با پیراهن داماش در میادین فوتبال حضور یابند.