تیم فوتبال شهرداری آستارا بر قشقایی شیراز پیروز شد
تیم فوتبال شهرداری آستارا بر قشقایی شیراز پیروز شد
معین نیوز_تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، با نتیجه ۲ بر صفر بر قشقایی شیراز غلبه کرد.

‌به گزارش خبرنگار ایرنا، بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا با تیم قشقایی شیراز عصر دوشنبه در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد و شهرداری آستارا در دور برگشت مسابقات برای سومین بار میزبان بود.

هر دو تیم در نیمه نخست بازی با احتیاط بازی کردند و توپی وارد دروازه ها نشد و در نیمه دوم، سرمربیان تیم ها بازیکنان جدید و تازه نفس را وارد میدان کردند.

شهرداری آستارا بازی را در نیمه دوم با ترکیب تهاجمی آغاز کرد و گل های این تیم را در دقیقه ۵۳ سعید طالبی و در دقیقه ۷۸ پژمان ثباتی به ثمر رساندند.

قضاوت دیدار بر عهده کیوان علی محمدی، میلاد قاسمی و مجتبی غریب بود و بعد از کنار رفتن احمد جمشیدیان از سرمربیگری تیم شهرداری، نادر عزت اللهی مدیر فنی تیم، هدایت آن را عهده دار است.

تیم شهرداری آستارا روز یکم تیرماه مهمان رایکای بابل خواهد بود و این تیم با کسب ۳۸ امتیاز در رتبه یازدهم و تیم قشقایی با ۳۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول مسابقات لیگ دسته اول کشور قرار دارند.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.