تیم کانوپولو گیلان در گروه دشوار مسابقات کشور قرار گرفت
تیم کانوپولو گیلان در گروه دشوار مسابقات کشور قرار گرفت
معین نیوز_با انجام قرعه کشی رقابت های لیگ کانوپولو مردان کشور، تیم گیلان در گروه یک این مسابقات با تیم های قدرتمند این رشته قرار گرفت .

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در رقابت های کانوپولو قهرمانی مردان کشور با شرکت ۱۷ تیم  طبق قرعه کشی انجام شده، تیم گیلان در گروه اول این مسابقات قرار گرفت.

مرتضی ورزلدوست افزود: طبق این قرعه کشی ، تیم کانوپولو مردان گیلان باید با تیم های تهران ، خوزستان و کردستان به رقابت بپردازد که به طور حتم تیم های حاضر در این گروه، کار سختی را برای صعود پیش رو خواهند داشت.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تیم کانوپولو مردان گیلان در گروه سختی قرار دارد، اما امید است که این تیم با درخشش در این دوره  مسابقات از امروز در تهران ، با صعود از گروه خود مقام شایسته ای را کسب کند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: تیم های حاضر در رقابت های کانوپولو قهرمانی مردان کشور، در چهار گروه با هم رقابت و در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند.

کانوپولو یک ورزش تیمی با توپ است که بر روی آب و توسط دو تیم با پنج بازیکن (هریک بر روی یک قایق کانو) انجام می‌شود که هر تیم تلاش می‌کند تا توپ را وارد دروازه حریف کند و در پایان نیز، تیمی که تعداد گل بیشتری به ثمر رسانده‌، برنده خواهد بود.

کانوپولو یکی از انواع ورزش های قایقرانی کانو و کایاک و یکی از رشته های مهم در بازی‌ های جهانی است .  کشورهای استرالیا، هلند، فرانسه و انگلیس از قدرت های برتر این رشته در جهان بشمار می روند.