جهانی در انزجار از زیست دوگانه !
جهانی در انزجار از زیست دوگانه !
معین نیوز_یونس رنجکش/تراژدی شلیک به  بیمارستانی در غژه موجی فراگیر از انزجار جهانی را بابت کشتار مردم بی دفاع توسط  رژیم صهیونیستی مقابل این رژیم براه انداخت که در ادامه حوادث متاثر از طوفان الاقصی می رود تا به گردباد حوادث دیگر بپیوندد!...

تراژدی شلیک به بیمارستانی در غژه موجی فراگیر از انزجار جهانی را بابت کشتار مردم بی دفاع توسط  رژیم صهیونیستی مقابل این رژیم براه انداخت که در ادامه حوادث متاثر از طوفان الاقصی می رود تا به گردباد حوادث دیگر بپیوندد!

خشم بر انگیخته از خونریزی در غزه چنان فراگیر  که جهان در تب و تاب و انتفاضه ای دیگر در راه  است و بازیگران و بازیگردانان   روابط بین الملل در یک هراسناکی کم نظیر به دنبال راه چاره ای جهت متوقف کردن سیل  اتفاقات غیر قابل پیش بینی  و پیشگیری  از به خطر افتادن منافع خویش در  فضای التهابی  کنونی هستند.

موج اعتراضات  مردمی در گوشه و کنار جهان که هرروز بر تنوع و تعداد ان افزوده می شود و با حمله به سفارتخانه های اسرائیل بویژه در کشورهای اسلامی  سایر دوستان رژیم صهیونیستی به دلیل نحوه مواجهه با این کشتارها رونمایی می شود در واقع  نشان از قلیان احساسات انساندوستانه در مقابل کشتار مردم بی گناهی دارد که سر نوشتی جز سکونت در  غزه  و فلسطینی بودن ندارند.

اگر چه رسانه های تحت اختیار و نفوذ رژیم اسرائیل می کوشند تا از انچه اتفاق می افتد صحنه ای دیگر ارایه و مظلومیت مردم در رنج این جغرافیا را هم غصب نمایند و سر پوشی بر کشتار هفتاد ساله این رژیم بگذارند اما واقعیت ها هر گز پنهان نمی ماند.

جهان امروز با تراژدی تلخی از جنس فراموشی حقوق بشر رو برو است و نگاه منفعت جویانه قدرت های استعماری مانع از خاموشی شعله های جنگ و چشیدن طعم ارامش در سر زمین های اشغالی است.

اینک در دوگانه رفتار مدعیان صلح و قدرت های منفعت طلب انچه واقعیت های ملموس است انزجار از اشک  تمساح و وحشیانه های زیست دوگانه ای  است که جهان را فرا گرفته است.

  • نویسنده : یونس رنجکش