حسرتی با عصر رفتن ها!
حسرتی با عصر رفتن ها!
معین نیوز_یونس رنجکش/گوشه گوشه ایران زمین سرشار از نام های بزرگی است که در جغرافیا و فلات این سرزمین از دیرباز سر براورده اند و ماندگار ماندند...

گوشه گوشه ایران زمین سرشار از نام های بزرگی است که در جغرافیا و فلات این سرزمین از دیرباز سر براورده اند و ماندگار ماندند.

این روزها نیز در عصر غفلت ها چه بسیار نام هایی که در سپهر جغرافیای این سرزمین برامدند و با تاثیر گذاری در حوزه های مختلف بویژه اجتماعی و فرهنگی سهم ارزشمندی در بالندگی های ایران عزیز داشتند اما به حکم تقدیر سرنوشتی برای انان رقم خورد و بسیاری رخ در نقاب خاک کشیدند.

روزهایی که سپری کردیم نامهای بسیاری در حوزه فرهنگ و هنر از اتیلا پسیانی و تیمور گرگین و یوسف پورسیفی و فردوس کاویانی در کنار بسیاری دیگر و این اخرین داریوش مهرجویی با ان تراژدی تلخ از این عالم خاکی پرکشیدند.اینک ما ماتده ایم کتابی از داستان ها و نقش افرینی های انان که چه نقش ها افریدند و چه بازیگری ها کردند تا به درک انچه باید بیاندیشیم.

نسل گذشتگاتی با وجود که نسل ها پروراندند تا به افتخار سینه سپر کنیم در جهانی که نیازمند هویت است و ما به هویت خویش می بالیم.اینک اما در غروب دلتنگی ها و عصر فراموشی در گوشه ای به تماشا نشسته ایم رخت بر بستن ها را و تراژدی تلخی که گاه برای ماتدگاران تاریخ و فرهنگ این سر زمین رقم می خورد.

در این فراموشخانه به عبرت باید نشست غفلت ها را و به یاد اورد عزتی که در سایه سرمایه های اجتماعی کشور نصیب می شود.

یاد عزتمندان گرامی !

  • نویسنده : یونس رنجکش