حضور پرشور مردم در ٢٢ بهمن اعلام پایبندی به آرمان‌های انقلاب است
حضور پرشور مردم در ٢٢ بهمن اعلام پایبندی به آرمان‌های انقلاب است
معین نیوز_استاندار گیلان گفت: حضور پرشور مردم در یوم الله ٢٢ بهمن لبیک به ولایت و اعلام پایبندی به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز جمعه در حاشیه اجتماع سالروز پیروزی انقلاب در رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور همیشگی مردم در شرایط مختلف جوی و پایبندی آنان به آرمان های انقلاب اسلامی اظهار داشت: این حضور؛ فریادی رسا در لبیک گویی به ولایت و اعلام پایبندی به آرمان های بلند انقلاب ، راه امام ، مکتب رهبری و شهدا است.

وی یکی از برکات انقلاب اسلامی را حضور مردم در صحنه، مشارکت و بینش بالای سیاسی آنان عنوان کرد و افزود: این ملت، از ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ تا امروز ، هر سال با آرمان های انقلاب اسلامی، بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی ” ره” رهبر معظم انقلاب و شهیدان والامقام میثاق می‌بندند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به شعارهای مردم در یوم الله ٢٢ بهمن بیان کرد: شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه و نفی سلطه ملت ایران؛ تجلی اراده ملت انقلابی ما در ۲۲ بهمن است.

عباسی همین مولفه را موجب ایستادگی مقتدرانه در برابر زیاده  خواهی های دشمنان و پیروزی مقابل آنان عنوان کرد و افزود: پیروز میدان همین مردم هستند که در شرایط مختلف جوی همیشه در صحنه های مختلف حضوری موثر دارند.

مردم همیشه در صحنه و حافظ انقلاب اسلامی گیلان امروز “جمعه” با حضور حماسی خود زیر بارش شدید باران چهل و سومین فجر پیروزی را جشن گرفتند و تجدید میثاق خود با آرمانهای انقلاب ۵۷ را به نمایش گذاشتند.