حضور پرشور گیلانیان پای صندوق های رأی مایه مباهات است
حضور پرشور گیلانیان پای صندوق های رأی مایه مباهات است
نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به صف های طولانی مردان و زنان گیلانی قبل از ساعت شروع اخذ رأی، گفت: حضور پرشور گیلانیان پای صندوق های رأی مایه مباهات است.

گیل خبر/ به گزارش مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با حضور در دبیرستان شهید بهشتی رشت رای خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در گیلان در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم از ساعات اولیه صبح، بیان کرد: در ابتدا مشکلاتی نظیر قطعی اینترنت وجود داشت که خوشبختانه رفع شد و فرآیند انتخابات به خوبی در حال برگزاری است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مردم بصیر ما قطعاً انتخاب خوب و اصلحی خواهند داشت، اضافه کرد: امیدوارم منتخبین مردم با خدمت گزاری خود پاسخ خوبی به این حضور پرشکوه دهند.

وی از حضور پرشکوه و بصیر مردان و زنان مؤمن گیلانی پای صندوق‌های رأی تقدیر و تشکر کرد و گفت: این حضور لبیک به رهبر معظم انقلاب، تجدید بیعت با امام راحل و شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه رشت با تأکید کرد: گیلانیان و ایرانیان با حضور پرشور ساعات اولیه اخذ رأی بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و نظام کوبیدند.