خبرنگاران غزه اوج رذالت صهیونیست‌ها را به دنیا نشان دادند
خبرنگاران غزه اوج رذالت صهیونیست‌ها را به دنیا نشان دادند
معین نیوز_رییس سازمان بسیج رسانه قزوین گفت: خبرنگاران غزه اوج رذالت صهیونیست‌ها را به دنیا نشان دادند این خبرنگاران تمام تلاش بنگاه‌های رسانه‌ای اسرائیلی را برای سانسور واقعیت غزه ناکام گذاشتند.

به گزارش ارسالی خبرنگار معین از قزوین، محمد کشاورز ظهر شنبه در یادواره شهدای خبرنگار غزه که در کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با داشتن بزرگترین بنگاه‌ها و ابزارهای رسانه‌ای و خبری نتوانست جلوی سانسور واقعیت غزه را بگیرد.

وی با بیان اینکه تعداد شهدای غزه بیش از ۱۰۶ نفر است، افزود: یادواره شهدای غزه فرصتی برای تقدیر از این قهرمانان و نبرد دلاورانه آنها برای بیان واقعیت غزه است. رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه به طور میانگین هر روز یک خبرنگار در غزه به شهادت رسیده است، بیان کرد: تنها سلاح شهدای خبرنگار قلم، دوربین و میکروفون آنها بود.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران غزه اوج رذالت صهیونیست‌ها را به دنیا نشان دادند، عنوان کرد: این خبرنگاران تمام تلاش بنگاه‌های رسانه‌ای اسرائیلی را برای سانسور واقعیت غزه ناکام گذاشتند.

کشاورز بیان کرد: خبرنگاران غزه جهان را از زیر آوار دروغ پراکنی اسرائیل نجات دادند و نقش این خبرنگاران در این نبرد بزرگ کمتر از مجاهدین و رزمندگان حماس نیست. وی با اشاره به شهادت جمعی از هموطنانمان در کرمان عنوان کرد: این اقدام تلخ بیانگر راه صحیح و روشن شهید سلیمانی در مهار تروریسم در منطقه بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه در پایان یادآور شد: دشمنان بدانند که ملت ایران لحظه‌ای از آرمان‌های خود عقب نمی‌نشینند و درنهایت انتقام سختی را از دشمن به اذن الله خواهد گرفت.