خیلی چیزهای دیگر هم متوجه نیستید!
خیلی چیزهای دیگر هم متوجه نیستید!
معین نیوز_یونس رنجکش/یکی از نمایندگان پر طمطراق از جنس پایداری مجلس انقلابی اخیرا ویدیویی از او منتشر شد که در یک سخنرانی گفته است بسیاری از نمایندگان و حتی خودش در خصوص قانون بازنشستگی نمی دانستند به چه چیزی رای داده اند!..

یکی از نمایندگان پر طمطراق از جنس پایداری مجلس انقلابی اخیرا ویدیویی از او منتشر شد که در یک سخنرانی گفته است بسیاری از نمایندگان و حتی خودش در خصوص قانون بازنشستگی نمی دانستند به چه چیزی رای داده اند!

از اینکه ایشان به اعتراف نسبت به عدم اطلاع از انچه بسیاری مجلسیان در بیشین و برپای مجلس در رای گیری ها اعتراف کردند یک بعدش صداقت در گفتار او را نشان می دهد اما مصیبت ماجرا آنجا است که این بی اطلاعی ها چه هزینه های سنگینی بر دوش ملت و کشور وارد می کند که ان درد این سال های ورود نا اهلانی است که به هر توسلی به خانه این مردم بیچاره چپانده می شوند.

این اقای نماینده و همفکرانی که بی هیچ تخصصی به دایره حکمرانی می افتند باید بدانند که ملت از اینکه می دانند آنان چقدر از مرحله پرتند و از خیلی چیزها متوجه نیستند بسیار رنجورند و چاره ای جز تحمل تحمیل شده این جماعت ندارند.

حالا آقای نماینده که صادقانه از بی اطلاعی یک نمونه اش لب گشوده ای ایا بهتر نیست از همبن امروز برای شادی دل مردم و نر ساندن زیان بیشتر به جای اندیشیدن به خدمت به همسلکان نا آگاه در خانه ای که از اهلش نیستید استعفابت را مهر تاریخ بزن و به کار خودت برس تا خدا و خلق خدا هم راضی باشند!

آقای نماینده به همان خدا و دینی که لباس خدمتش را بر تن کرده اید راه رساندن مردم به سعادت و خوشبختی نشستن هر چیز برجای خودش هستند که آن هم عدالت است و تاثیر گذاری هم دو صد گفتار در نیم کردار نیست پس یک یا علی بگو و از جایی که اشغال شده است برخیز!

  • نویسنده : یونس رنجکش