داماش گیلان با ۲ بازیکن جدید و هشت بازیکن فصل قبل به توافق رسید
داماش گیلان با ۲ بازیکن جدید و هشت بازیکن فصل قبل به توافق رسید
معین نیوز_تیم فوتبال داماش گیلان با ۲ بازیکن جدید به توافق رسید ضمن اینکه هشت بازیکن فصل قبل نیز، قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال داماش گیلان با خرید امتیاز تیم دسته سومی کانیاو اشنویه آذربایجان غربی، در فصل جدید رقابت های این لیگ باید حضور یابد و به همین دلیل مسئولان این تیم وارد بازار نقل و انتقالات شده تا تیم خوبی را راهی رقابت های لیگ دسته سوم کشور کنند.

داریوش نصیری مالک باشگاه داماش گیلان، اسماعیل شاد را به عنوان مدیرعامل باشگاه داماش برگزید که مدیرعامل جدید باشگاه داماش نیز، ابتدا محمد مختاری کاپیتان چند سال اخیر تیم فوتبال داماش را به عنوان سرمربی انتخاب و پس از آن ، فرزاد سیری به عنوان سرپرست و مدیر اجرایی تیم داماش برگزیده شد.

جذب ۲ بازیکن جدید 

مهرگان گلبرگ هافبک فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با حضور در دفتر باشگاه ، قرارداد خود را به مدت یک فصل با داماشی ها منعقد کرد.

مهرگان گلبرگ متولد ۱۳۷۰  شهر رشت است که فوتبال خود را از پایه های داماش آغاز کرد و از جمله سوابق ملی وی می توان به عضویت در تمامی رده های تیم ملی پایه اشاره داشت.

همچنین محمدرضا اسماعیل‌پور هافبک فصل گذشته شهرداری فومن با حضور در دفتر باشگاه ، با تیم داماش گیلان قرارداد ۲ ساله امضا کرد. اسماعیل پور متولد ۱۳۷۰ در شهرستان رضوانشهر است.

پیش از این نیز، میثم میرپسندیده بازیکن گیلانی و فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت، محمد طالبی هافبک فصل گذشته سپیدرود ، رضا اعتمادی بازیکن و کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال چوکا تالش و حسام یعقوبی دیگر بازیکن فصل گذشته سپیدرودی ها به جمع داماشی ها پیوستند.

تمدید قرارداد با هشت بازیکن

مسئولان تیم فوتبال داماش گیلان علاوه بر جذب چند بازیکن جدید، با هشت بازیکن سابق این تیم نیز به توافق رسیدند تا آنان نیز قرارداد خود را با داماش برای فصل پیش رو تمدید کرده تا در رقابت های لیگ دسته سوم ، تیم داماش را همراهی کنند.

محمود توانایی، آرمان آبسالان ، آرمان شکوری ، امیرمحمد طالمی، محمدرضا دامادی، مسعود نوری ، پژمان نجات و سیامک علیزاده هشت بازیکن سابق تیم داماش گیلان قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

همچنین پیش از این نیز، عرفان گودرز قلعه نویی، سیامک علیزاده ، راستین خرمدل و امید کلانتر چهار بازیکن سابق تیم فوتبال داماش گیلان نیز  قرارداد خود را با تیم جدید داماش تمدید کرده بودند تا این بازیکنان همچنان با پیراهن داماش در میادین فوتبال حضور یابند.

تیم فوتبال داماش گیلان با خرید امتیاز تیم دسته سومی کانیاو اشنویه آذربایجان غربی، در فصل جدید رقابت های این لیگ حضور می یابد.