دستگیری عامل قتل سه نفر از اعضای یک خانواده در تالش
دستگیری عامل قتل سه نفر از اعضای یک خانواده در تالش
معین نیوز_فرمانده انتظامی گیلان از قتل سه نفر از اعضای یک خانواده در روستای جوکندان شهرستان تالش خبر داد و گفت: فردی که سه نفر از اعضای خانواده همسرش را به قتل رساند،دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان؛  سردار عزیزالله ملکی افزود: عصر سه شنبه در پی دریافت خبری مبنی بر اختلاف خانوادگی و نزاع منجر به قتل سه نفر از اعضای یک خانواده در روستای جوکندان تالش، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری قاتل فراری در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی ویژه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان تالش و حضور ماموران پلیس در صحنه افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد علت اصلی نزاع و درگیری منجر به قتل، اختلاف میان اعضای خانواده بوده است.

فرمانده انتظامی گیلان گفت: بلافاصله پس از تحقیقات گسترده و بررسی موضوع مشخص شد قاتل بعد از درگیری با اعضای خانواده همسرش،  با یک قبضه سلاح شکاری به سمت همسر، مادر و دو برادر همسرش شلیک کرده است.

سردار ملکی جراحات وارده به مضروبین را شدید خواند و افزود: متاسفانه در جریان تیراندازی، مادرزن و دو برادر همسر ضارب به قتل رسیدند و حال عمومی همسرش نیز وخیم گزارش شده که هم اکنون تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اقدامات کارشناسی و فنی پلیس برای دستگیری قاتل اظهار داشت:  با سرعت عمل ماموران و استفاده از شگردهای پلیسی، قاتل ۳۷ ساله که پس از ارتکاب قتل در جنگل‌های اطراف روستای جوکندان مخفی شده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به پیامدهای سوء عدم توجه به قانون؛ بر لزوم خویشتنداری و احترام به حریم خانواده تاکید کرد و گفت: بررسی‌های پلیس برای تشخیص علت دقیق وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا ، بهمن ماه سال ۱۳۹۹ نیز داماد یک خانواده، والدین همسرش را در یک نزاع خانوادگی در روستای پشته جوکندان شهرستان تالش با اسلحه شکاری به قتل رساند و یک عضو دیگر خانواده را نیز با اسلحه شکاری  مجروح کرد.

دهستان ساحلی جوکندان با ۳۰ روستا بزرگترین دهستان شهرستان تالش در استان گیلان است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.