دستگیری ۱۰ قاچاقچی مواد مخدر در گیلان
دستگیری ۱۰ قاچاقچی مواد مخدر در گیلان
معین نیوز_رئیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با تأکید بر لزوم مقابله جدی با قاچاقچیان مبارزه با مواد مخدر در گیلان گفت: طی سه روز، ۱۰ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ علی احمدپور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی انتظامی با مختل کنندگان نظام اجتماعی به شدت برخورد می‌کند، اظهار کرد: یکی از اهداف نیروی انتظامی ایجاد نظام در جامعه و مقابله با مختل کنندگان نظم اجتماعی بوده و در این راه تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای مبارزه با فروش مواد مخدر در گیلان گفت: همواره عده‌ای سودجو در تلاشند تا با توزیع و فروش مواد مخدر امنیت و سلامت جامعه را  با خطر مواجه کنند که در این راستا پلیس مبارزه  با مواد مخدر از تمام توان خود برای مقابله با فروشنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر استفاده خواهد کرد.

رئیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف بیش از ۱۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در گیلان خبر داد و افزود: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان گیلان ۱۴۰ کیلوگرم مواد مخدر طی عملیات جداگانه در مدت زمان سه روز در شهرستان‌های رشت و صومعه سرا کشف شده است.

احمدپور با تأکید بر لزوم مقابله جدی با قاچاقچیان مبارزه با مواد مخدر در گیلان  بیان کرد: در همین مدت ۱۰ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند.