رسانه‌ها با روحیه مطالبه‌گری همراه دولت باشند
رسانه‌ها با روحیه مطالبه‌گری همراه دولت باشند
معین نیوز_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مطالبه‌گری را جزء جدایی ناپذیر کار رسانه ای دانست و اظهار داشت: درخواست ما از اهالی رسانه این است که با همین روحیه مطالبه گری همراه و یاریگر دولت انقلابی برای حل مشکلات مردم باشند.

به گزاش ایرنا، رضا ثقتی روز چهارشنبه در کارگاه حقوق در رسانه گیلان گفت: تجربه خوبی از همراهی رسانه با دولت سیزدهم طی همین مدت کوتاه ایجاد شد که می‌توان به رفع مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی استان با پیگیری‌های رسانه ها اشاره کرد.

وی به حمایت از رسانه ها نیز اشاره کرد و افزود: همه مسئولان در کنار و همراه اصحاب رسانه هستند و همه کارگزاران حوزه فرهنگ و هنر گیلان نیز، پشتیبان اصحاب رسانه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: خوشبختانه گیلان یکی از استانهای تاثیرگذار در بخش رسانه است که ۴۲۴ رسانه رسمی در این استان فعالیت دارند که از لحاظ تعدد در رسانه‌های مکتوب رتبه هفتم، در فضای مجازی رتبه سوم و در تعدد رسانه مکتوب و مجازی رتبه ششم را در کشور دارد.

ثقتی ادامه داد: نگاه به اصحاب رسانه ، نگاه همیاری ، دستگیری و پشیبانی است و سعی ما این است که حق هیچ رسانه‌ای تضییع نشود که در این راستا در خصوص تقسیم آگهی‌های دولتی نیز تصمیماتی گرفته شده تا این امر به صورت عادلانه انجام شود.

کارگاه حقوق در رسانه که توسط خانه مطبوعات استان گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار شد، علاوه بر حضور مسئولان دستگاه قضای استان گیلان، مسئولان خلانه مطبوعات گیلان و اهالی رسانه این استان حضور داشتند.