ره آورد حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در املش
ره آورد حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در املش
معین نیوز_همزمان با دهه فجر، امیرحسین طاهری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن دیدار با مسئولین و اصحاب فرهنگ و هنر املش در افتتاحیه برنامه‌های هنری این شهر نیز شرکت داشت.

حضور در دفتر حجت الاسلام رنجبر امام جمعه املش توسط مدیر کل،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش و اداره کتابخانه‌های عمومی این شهر و گفتگو پیرامون مسائل و امور فرهنگی شهرستان از جمله برنامه‌های آغازین مدیر کل گیلان بود.

دیدار با مهندس رضایی فرماندار املش و گفتگو و تبادل نظر در راستای نحوه پیگیری و ساخت خانه فرهنگ و هنر و ارائه راهکارهایی در زمینه پیشبرد این پروژه و  نیز قول مساعد در جهت تلاش به منظور جذب اعتبارات ملی از  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین حرکت فرهنگی بود که در این دیدارها صورت گرفت.

افتتاح و بازدید از نمایشگاه‌های هنری و نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه‌های فرهنگی این روز بود.

این نمایشگاه‌ها توسط ادارات ارشاد، اداره کتابخانه‌ها، اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی ، نمایشگاه‌های کتاب و … در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش و اداره کتابخانه‌ها دایر گردید.

حضور در دفتر بسیج هنرمندان و بسیج رسانه و اطلاع از فعالیت‌های آنان از دیگر اقدامات مدیر کل در این روز بود.

همچنین در نشست صمیمی که با حضور اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه با مدیر کل برگزار شد نمایندگان اقشار مختلف فرهنگی به بیان دیدگاه‌ها ، معضلات و درخواست‌های خود پرداختند که ضمن پاسخ مدیر کل راهکارهای مناسب مطرح گردید.