روحیه استقلال‌طلبی مردم ایران راهی جز عقب‌نشینی برای دشمنان باقی نمی‌گذارد
روحیه استقلال‌طلبی مردم ایران راهی جز عقب‌نشینی برای دشمنان باقی نمی‌گذارد
معین نیوز_استاندار گیلان گفت: تا زمانی که روحیه استقلال، عزت و هویت طلبی در مردم است و دفاع از ولایت را به عنوان یکی از واجبات و تکالیف دینی در وجود خود متجلی کرده و به نمایش می‌گذارند، دشمنان هیچ راهی جز عقب نشینی و ناامیدی ندارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز پنجشنبه در حاشیه اجتماع بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در پیاده راه فرهنگی رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یوم الله هشتم و نهم دی روز تجلی ولایت مداری، بصیرت افزایی و دشمن شناسی مردم بوده و مردم امروز با حضور باشکوه بعد از ۱۲ سال با ولایث میثاق بستند و برای عزت، هویت و استقلال نظام بار دیگر حمایت شان را از آرمان ها و ارزش های نظام، آرمان های حضرت امام خمینی “ره” و ولایت فقیه اعلام کردند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه حماسه حضور مردم همیشه در صحنه دشمنان را مایوس و ناامید خواهد کرد ، اضافه کرد: مردم گیلان در هشتم دی و مردم ایران نهم دی بساط فتنه و فتنه گران را جمع کردند که نشانگر آگاهی، بصیرت و روح انقلابی است.

وی بیان داشت: تا زمانی که این روحیه استقلال، عزت و هویت طللی در مردم است و دفاع از ولایت را به عنوان یکی از واجبات و تکالیف دینی در وجود خود متجلی می کنند و در صحنه هایی به نمایش می گذارند، دشمنان هیچ راهی جز عقب نشینی و ناامیدی ندارند.

استاندار گیلان اظهار داشت: اقتدار و عزت نظام ما همین بصیرت و در صحنه بودن و حمایت ها است که خواهیم توانست سالیان سال این انقلاب را به اوج شکوفایی خود برسانیم.

اجتماع بزرگ نهم دی امروز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه و حافظ انقلاب اسلامی در شهرستان های مختلف گیلان برگزار شد، این مراسم باشکوه در رشت مرکز استان در پیاده راه فرهنگی این شهر برگزار شد.