روز منابع انسانی، فرصتی مناسب برای تکریم نیروی انسانی و تفکر در مورد پیشرفت سازمانی است
روز منابع انسانی، فرصتی مناسب برای تکریم نیروی انسانی و تفکر در مورد پیشرفت سازمانی است
معین نیوز_رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، روز منابع انسانی را فرصتی مناسب برای تکریم نیروی انسانی و تفکر در مورد پیشرفت سازمانی بر شمرد.

به گزارش معین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی فرا رسیدن ۲۵ فروردین، روز گرامی‌داشت منابع انسانی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

یکی از اهرم‌های اصلی و یا حتی می‌توان گفت ستون اصلی هر سازمانی، منابع انسانی است.

موفقیت یک سازمان در وهله اول به نحوه عملکرد منابع انسانی به دلیل درک عمیق متخصصان آن از افراد و نحوه هدایت عملکرد سازمانی از طریق افراد بستگی دارد.

این منابع انسانی است که در چرخه عمر کاری کارکنان از استخدام، آموزش و توسعه و مدیریت عملکرد گرفته تا تعامل و رفاه برای آن سازمان ارزش آفرینی می‌کند.

بنابراین می‌توان گفت ۲۵ فروردین ماه و گرامی داشت روز منابع انسانی، فرصتی مناسب برای تکریم نیروی انسانی و تفکر در مورد پیشرفت سازمانی است.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزنده تمامی کارکنان مشغول به خدمت در معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و سایر همکاران منابع انسانی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، این روز را تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت را برای این عزیزان مسئلت می‌نمایم.

محمدتقی آشوبی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان