رییسی به قلعه نوعی زنگ زد
رییسی به قلعه نوعی زنگ زد
معین نیوز_رئیس دولت سیزدهم در تماسی تلفنی با سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال از تلاش‌ها و زحمات آنان برای کسب نتایج مطلوب و شاد کردن دل مردم قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی دقایقی قبل در تماسی تلفنی با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، ضمن شکرگزاری به درگاه الهی برای توفیقات ملی‌پوشان و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات وی و همه بازیکنان و دست‌اندرکاران تیم ملی، اظهار امیدواری کرد که موفقیت‌های تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها تا قهرمانی ادامه یابد.

طبق روایت ایرنا، در این مکالمه تلفنی قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های دولت و شخص رئیس جمهور از ملی‌پوشان کشورمان، با بیان اینکه تک‌تک اعضای تیم ملی برای این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها زحمت کشیده‌اند، تداوم و افزایش حمایت‌ها از تیم ملی فوتبال را خواستار شد.

در این مکالمه تلفنی مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در گفتگو با رئیس جمهور، اظهار امیدواری کرد: ملی‌پوشان کشورمان بتوانند با تداوم موفقیت‌ها و پیروزی‌ها دل مردم ایران را شاد کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب جام ملت‌های آسیا عصر امروز شنبه با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.