رییس اسبق فدراسیون فوتبال: قرارداد ویلموتس تاسف بار است
رییس اسبق فدراسیون فوتبال: قرارداد ویلموتس تاسف بار است
رییس اسبق فدراسیون فوتبال و اقتصاددان گفت: قرارداد با مارک ویلموتس‌ آسیب بزرگ برای ورزش ایران و تاسف‌بار است.

 رییس اسبق فدراسیون فوتبال و اقتصاددان گفت: قرارداد با مارک ویلموتس‌ آسیب بزرگ برای ورزش ایران و تاسف‌بار است.

«حسین راغفر» در حاشیه مراسم یادبود زنده‌یاد پرویز ابوطالب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرویز ابوطالب از بزرگان فوتبال ایران بود و ثمرات زیادی را برای ورزش ایران به همراه داشته است که فراموش شدنی نیست. او پایه‌گذار فوتبال علمی در ایران بود و به طور حتم نام نیک وی تا ابد در ذهن فوتبال‌دوستان به یادگار حک خواهد شد.

وی افزود: فوتبال هیچ وقت ورشکست نمی‌شود اما اشتباهاتی که در ورزش فوتبالی صورت گرفته، باعث شده تا بسیاری از باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال با مشکلات مالی روبرو شوند.

بازیکن اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: فقدان دلسوزی به حال ورزش کاملا احساس می‌شود و کسی نیست به ورزش پرطرفدار فوتبال توجه‌ای داشته باشد.

راغفر تصریح کرد: آنچه در ورزش ما به طور میراث باقی مانده، محصول ثمرات افرادی است که زحمت کشیده و باعث شدند فوتبال ما به جایگاه امروزی رسیده و طرفداران زیادی داشته باشد.

قائم مقام اسبق سازمان تربیت بدنی تاکید کرد:  افراد دلسوز در ورزش کم شده و متاسفانه افرادی آمده‌اند که دنبال منافع مالی و تجارت هستند و خسران مردان بزرگ به طور کامل حس می‌شود.

وی افزود: با امکانات امروزی در فوتبال دچار افول شده‌ایم و شرایط امروزی که در این رشته ورزشی رخ می‌دهد قابل دفاع کردن نیست.

بازیکن اسبق تیم ملی اعلام کرد: افرادی که در مسند کار نیستند دوست ندارند از بزرگانی استفاده کنند که سابقه روشنی دارند و احساس می‌کنند جای آنها با بودن چهره‌های فوتبالی تنگ می‌شود.

رییس اسبق فدراسیون فوتبال در پایان گفت: قرارداد با مارک ویلموتس‌ آسیب بزرگ برای ورزش ایران و تاسف‌بار است. من اعتقاد دارم اگر مربی خارجی به ایران می‌آید باید به دانش مربیان ایرانی کمک کند.