«زدی ضربتی ،ضربتی نوش کن»!
«زدی ضربتی ،ضربتی نوش کن»!
معین نیوز_از قدیم الایام و در ادبیات کهن ما که مملو از ضرب المثل‌ها و نغز واژه‌ها ست شنیده‌ایم و خوانده‌ایم که:« خوبی چو از حد بگذرد نادان گمان بد برد»...

از قدیم الایام و در ادبیات کهن ما که مملو از ضرب المثل‌ها و نغز واژه‌ها ست شنیده‌ایم و خوانده‌ایم که:

« خوبی چو از حد بگذرد نادان گمان بد برد»

آنچه که مصداق رجزخوانی‌های رژیم منحوس صهیونیستی و حامیانش در ایام جنگ چند ماهه با مردم مظلوم غزه و روزهای اخیر پس از حمله هوایی به کنسولگری ایران در دمشق بود.

صبوری کشور ما که پس زمینه ی آگاهانه و صد البته مدبرانه داشت شاید می رفت تا چنین در گمانه زنی‌ها تداعی پیدا کند که ایران را یارای مقابله با اسرائیل را نیست! دریغ از اینکه استاد چیره دست تاریخ کهن سرزمینمان به ما آموخته است که باید در مجال مقابله ،مقابله و در مجال صبر ،صبوری اختیار کرد.

به ما آموخته است که دنیای سیاست عرصه ی عصبانیت و باری به هر جهت ها نیست و آنکه می‌تواند به سلامت کشتی‌اش را از دریای پرتلاطم توطئه‌ها ، یاغی‌گری‌ها و تنش‌ها عبور دهد که صبورانه و مدبرانه بهترین زمان و مکان را برگزیند و بامداد روز یکشنبه ۲۶ ام فروردین ماه که بدون شک در تاریخ جهان ثبت خواهد شد همان لحظه ی موعود و وعده صادق بود.

مصداق همان ضرب المثل کهنمان که می گوید:« زدی ضربتی ضربتی نوش کن»این ضربت که در کلام رهبر انقلاب به «تنبیه» از آن نام برده شده است درسی بود برای نتانیاهو و شرکایش که هرگز امنیت ملی مان را دست کم نگیرند چرا که این امنیت با خون هزاران شهیدی آبیاری شده است که از ده‌ها سال پیش تا امروز که چله ی انقلاب را گذرانده‌ایم، قطره قطره پای ریشه تنومند پرچم مقدسمان ریخته است تا آن را بالاتر از همیشه به اهتزاز درآورد.

تدابیر دشمن در مقابله با این حرکت عظیم و الهی هر آنچه می‌خواهد باشد چرا که بدون شک بعد این زمان «بزن و در رو» برای ما به پایان رسیده است و هیچ کنش نابجایی از سوی اسرائیل و حامیانش بدون واکنش چندین برابر ایران نخواهد بود.

بدون شک حمله ترکیبی ایران علیه اسرائیل در بهترین زمانش اتفاق افتاده است چرا که جامعه جهانی بیشترین نفرتش را از رژیم کودک کش اسرائیل بر روی مشت‌ها برده است و نزدیک است روزی که دست خداوند با دست‌های مردم آزادیخواه جهان و مردم مظلوم اما صبور و سربلند غزه گره بخورد و نام اسرائیل را برای همیشه از نقشه ی جهان خط بزند و بدون شک این همان مصداق بارز آیه ی مبارکه ی: «ید الله فوق ایدیهم» است.

رحیمه احمدپور