سال تحصیلی جدید از ظرفیت پنجشنبه‌ها در آموزش استفاده می‌شود
سال تحصیلی جدید از ظرفیت پنجشنبه‌ها در آموزش استفاده می‌شود
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید با توجه به لزوم حفظ سلامتی دانش آموزان و رعایت فاصله اجتماعی از ظرفیت روز پنجشنبه برای ایجاد انعطاف در زمان آموزش استفاده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری امروز شنبه از آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها در روز ۱۵ شهریور ماه خبر داد و گفت: ممکن است نیاز باشد مدارس از اول یا هفتم شهریور باز باشند و دست آموزش و پرورش در این زمینه باز است، اما ما مبنا را روز پانزدهم شهریورماه می‌گذاریم.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش نیز پیشتر در این باره گفته بود: در صورتی که زودتر به شرایط ایمن از بیماری کرونا برسیم، ممکن است سال تحصیلی به جای مهر ماه در شهریور ماه آغاز شود.

رضوان حکیم زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش درباره زمان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: بر اساس گزارش آموزش وپرورش و تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور استفاده بهینه از فرصت ها، بازگشایی مدارس از نیمه شهریور خواهد بود.

وی افزود: همچنین  با توجه به لزوم توجه به حفظ سلامتی دانش آموزان و رعایت فاصله اجتماعی از ظرفیت پنجشنبه ها برای ایجاد انعطاف در زمان اموزش استفاده می شود.

معاون آموزش ابتدایی خاطرنشان کرد: جزییات دستورالعمل بازگشایی با تعیین نقش های همه ذینفعان در سطوح ستاد استان و منطقه ومدرسه در حال نهایی شدن است.