سخت گیری برای سرمایه گذاران در گیلان پذیرفته نیست
سخت گیری برای سرمایه گذاران در گیلان پذیرفته نیست
معین نیوز_استاندار گیلان با بیان اینکه سخت گیری برای سرمایه گذاران در گیلان پذیرفته نیست، گفت: آستانه اشرفیه قطب گردشگری مذهبی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر جمعه در نشست بررسی مشکلات شهرستان آستانه اشرفیه، اظهار کرد: ظلم و ستم صهیونیست ها علیه مردم بی گناه غزه و فلسطین ظلم علیه بشریت و جامعه انسانی است.

وی با اشاره به مساله آرد و نان در آستانه اشرفیه افزود: رسیدگی به مشکلات مردم که از اولویت های دولت سیزدهم است باید در گیلان پیاده سازی شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه مشکل کمبود آرد و نان در برخی نقاط استان پذیرفته نیست، گفت: بررسی زوایای مختلف مساله آرد و نان آستانه اشرفیه در دستور کار قرار گیرد.

عباسی با انتقاد از عملکرد ضعیف فرماندار آستانه اشرفیه در ساماندهی مساله آرد و نان بیان کرد: این مساله قبل از حضور من باید در شهرستان حل می شد ما نسبت به مسوولیت و عملکردمان باید پاسخگوی مردم باشیم.

وی با بیان اینکه در تبیین عملکردها روایتگر اول باشید، افزود: قبل از اینکه دشمن دنبال بهره برداری و بهره وری باشد باید خودمان راوی اول باشیم.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات مردم از سوی مسوولان بیان کرد: حل مشکلات و مطالبات مردمی باید در صدر کارهای مسوولان قرار گیرد.

عباسی با بیان اینکه آستانه اشرفیه قابلیت گردشگری مذهبی دارد، گفت: نیازها و امکانات زائرین، گردشگران و شهروندان آستانه اشرفیه تامین شود.

وی با بیان اینکه آستانه اشرفیه هدف گردشگری مذهبی قرار می گیرد، افزود: رایزنی ها ونشست های خوبی با سفیر ایران در عراق و سفیر عراق در ایران صورت گرفته است تا آستانه اشرفیه به هدف گردشگری زیارتی و مذهبی تبدیل شود.

استاندار گیلان از برادرخواندگی امامزاده ابراهیم (ع) کوفه و امام زاده سیدجلال الدین اشرف (ع) آستانه اشرفیه خبر داد و اضافه کرد: با انجام این کار آستانه اشرفیه به قطب گردشگری مذهبی گیلان تبدیل می شود.

عباسی با انتقاد از وضعیت کنارگذر آستانه اشرفیه و لاهیجان بیان کرد: هیچ بن بستی در دولت سیزدهم وجود ندارد و باید تمام تلاشمان را در راستای گره گشایی و حل مشکلات به کار گیریم.

وی با تاکید بر لزوم همکاری با بخش خصوصی و تقویت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف افزود: حمایت از سرمایه گذار در راستای اشتغالزایی و تولید مورد تاکید دولت سیزدهم است و سخت گیری برای سرمایه گذاران در گیلان پذیرفته نیست.