سرمربی و چهار بازیکن از تیم فوتبال شهرداری آستارا جدا شدند
سرمربی و چهار بازیکن از تیم فوتبال شهرداری آستارا جدا شدند
معین نیوز_مدیر امور رسانه باشگاه شهرداری آستارا گفت: پایان رافت سرمربی و چهار بازیکن برجسته این تیم به دلیل دریافت نکردن حقوق و مطالبات، قرارداد خود را با این تیم لیگ دسته اول کشور فسخ و قطع همکاری کردند.

محمد اشجعی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: پویا عزیزپور دفاع، علی ربیع زاد هافبک و امیر قلم آرا بازیکن خط حمله از تیم فوتبال شهرداری آستارا جدا و با دعوت حسن اشجاری سرمربی تیم شهرداری بندر عباس به آن تیم در لیگ دسته دوم کشور پیوستند و آرش افشین مهاجم تیم شهرداری آستارا نیز با دعوت عبدالله ویسی سرمربی تیم خیبر خرم آباد به آن تیم در لیگ دسته اول کشور ملحق شد.

وی بیان کرد: افشین بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران از سال های ۸۹ تا ۹۱ بود و پیش از شهرداری در تیم های مطرحی نظیر فولاد و استقلال خوزستان، سپاهان اصفهان، استقلال تهران و ملوان انزلی بازی کرده و در قهرمانی نیم فصل تیم شهرداری آستارا در لیگ دسته اول نقش مهمی داشت.

اشجعی افزود: چندین بار تمرینات تیم شهرداری آستارا در فروردین ماه به دلیل حضور نیافتن بازیکنان لغو شد و این تیم، چهارشنبه هفته جاری به سرمربیگری یاشین سزاوار در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف فجر سپاسی خواهد رفت و با ۳۱ امتیاز در رتبه دوم جدول مسابقات قرار دارد و مس کرمان با یک امتیاز بیشتر صدرنشین است.

مدیر امور رسانه باشگاه شهرداری آستارا ادامه داد: تعویق پرداخت مطالبات بازیکنان، مشکل اصلی تیم شهرداری آستاراست و پیش بینی می شود در صورت نبود حمایت های مالی، بازیکنان دیگری قرارداد خود را فسخ کنند.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.