سرپرست فدراسیون سوارکاری: تاریخ برگزاری انتخابات هنوز مشخص نیست
سرپرست فدراسیون سوارکاری: تاریخ برگزاری انتخابات هنوز مشخص نیست
معین نیوز_سرپرست فدراسیون سوارکاری اعلام کرد که هنوز تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون مشخص نشده است.

محمود حیدری سرپرست فدراسیون سوارکاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط این فدراسیون اظهار داشت: با توجه به برنامه‌هایی که از قبل بوده و همچنین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در پی اجرای آن برنامه‌ها هستیم تا امورات جاری به انجام برسد. ما بحث‌هایی در حوزه برگزاری مسابقات داشتیم که از جمله آنها می‌توان به مسابقات پرش قهرمانی کشور و همچنین رقابت‌های قهرمانی «زیبایی اسب عرب» اشاره کرد. بر همین اساس نیز مسابقات پرش قرار است روز ۲۲ مهر ماه برگزار شود.

وی ادامه داد: در حال پیگیری کارهای جاری هستیم و مذاکراتی را نیز با صاحب‌نظران حوزه انجام می‌دهیم. در واقع کارها را با جدیت جلو می‌بریم تا بتوانیم شرایط خوبی را با همکاری جامعه سوارکاری به وجود بیاوریم.

مسعود خلیلی رئیس پیشین فدراسیون سوارکاری چند روز قبل گفته بود «پنجشنبه گذشته وقتی با پولادگر دیدار کردم، او روی تقویم خودش زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تجدید انتخابات را ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۶ مهر ماه تعیین کرد». حیدری در واکنش به اینکه آیا تاریخ قطعی انتخابات مشخص شده است یا خیر، گفت: در اینکه مجمع انتخاباتی باید هرچه زودتر برگزار شود، هیچ شکی نیست، اما هنوز تاریخی تعیین نشده است. برگزاری مجمع براساس قوانینی است که در آیین‌نامه و اساسنامه فدراسیون به آنها اشاره شده است. ضمن اینکه فدراسیون با هماهنگی وزارت ورزش تاریخ را اعلام می‌کند. قطعاً برگزاری مجمع جزو اولویت‌های کاری ماست و با طی مقررات و براساس اساسنامه انجام خواهد شد.

سرپرست فدراسیون سوارکاری عنوان کرد: همانطور که در مراسم معارفه نیز گفتم، آدم حاشیه‌دار و حاشیه‌سازی نیستم. در واقع کسانی که مسئولیت را بر عهده دارند، هم باید مراقب باشند که حاشیه نداشته باشند و هم اینکه اقدامات‌شان چه به صورت عمدی و چه به صورت سهوی ایجاد حاشیه نکند. من بر همین اساس سعی می‌کنم در این دوران سرپرستی رفتار و اقدامات مناسبی را انجام بدهم تا هیچ‌گونه حاشیه‌ای به وجود نیاید.