سکوهای ما و رونالدو و بچه محل‌ها!
سکوهای ما و رونالدو و بچه محل‌ها!
معین نیوز_یونس رنجکش/وزیر گردشگری کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص مشکلات سفر احتمالی رونالدو به ایران در برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی فیلتر شده گفته است برخی تصور می کنند که ما در جیبمان یکی یک سیمکارت داریم که هرکسی بیاید به او بدهیم نه اینطور نیست...

وزیر گردشگری کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص مشکلات سفر احتمالی رونالدو به ایران در برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی فیلتر شده گفته است برخی تصور می کنند که ما در جیبمان یکی یک سیمکارت داریم که هرکسی بیاید به او بدهیم نه اینطور نیست.

عزت خان میراث فرهنگی اضافه کرد: اقای رونالدو اگر ببایند، باید از سکوهای ما در بله و ایتا استفاده کند ، که در انصورت پس از ایستادن بر سکوی شبکه های اجتماعی ایرانی ایشان می تواند زنگ بزند به خانواده و دوستان و بچه محله هایش تا انها هم با نصب بله و ایتا و از این دست شبکه های ایران همگی با ایستادن روی این سکوها بپر و بپر راه بیاندازند و در مدت اقامت در ایران از احوال یکدیکر باخبر و خوش و بش کنند.

با شتیدن این سخنان گفتم عجب فکر نابی مدیران دولت سیزده در سر می پرورانند و برای جا انداختن شبکه های اجتماعی ایرانی هم خوب اندیشیده اند و با این اوضاع، این پلتفرم های ما هم پایشان روی سکوهای جهانی می رسد و برای خودش مشتری پیدا می کند و به قولی اگر این فکر بکر و ناب بشود چه می شود، فقط نمی دانیم ایا اونطرف آبی ها بعد از ان برای جلوگیری از اندیشه و ایده های این دولتمردان و مصون ماندن از آن دست به فیلتر نمی شوند و کاسبی فیلتری راه نخواهند انداخت!

خلاصه جدا از شوخی یا جدی بودن این سخنان بد نیست عمیق تر به انچه در اطرافمان می گذرد بباندیشیم که جایی سوتی داده نشود !واقعا در این کشور چه می گذرد و همه به جای حل مسایل در پی پاک کرون صورت مسئله اند جای شگفتی است.

کسی منکر ایجاد شبکه های اجتماعی داخلی و سپردن کار زار انتقال اطلاعات و روابط درون شبکه ای نیست اما وقتی تاکنون نتوانسته اند اعتماد های داخلی را جلب کنند چگونه انتظار دارند با این ایده های ناب و ناپخته دیگران را به وجد جذب بیاورند حالا بماند که شدنی هم نیست !

  • نویسنده : یونس رنجکش