شایعه پرداخت پاداش به تیم فوتبال داماش تکذیب شد
شایعه پرداخت پاداش به تیم فوتبال داماش تکذیب شد
باشگاه داماش گیلان ، شایعه پرداخت پاداش از سوی باشگاه مس کرمان به این تیم در صورت متوقف کردن تیم آلومینیوم اراک را تکذیب کرد.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه شایعات بی اساسی در خصوص دیدار تیمهای داماش و آلومینیوم اراک ایجاد شده که پیگیر حقوقی شایعات بی اساس خواهیم بود و همچنین ما به دنبال فوتبال پاک در مستطیل سبز هستیم.

میثم محبوب افزود: با توجه به اینکه تیمهای مس کرمان و آلومینیوم اراک رقابت سختی را برای صعود به لیگ برتر دارند و از طرف دیگر داماش باید در آخرین دیدار خود رو در روی تیم آلومینیوم قرار گیرد، شایعاتی مبنی بر پرداخت ۵۰۰ میلیون پاداش از سوی باشگاه مس کرمان برای توقف تیم آلومینیوم توسط داماش در نظرگرفته شده که باشگاه داماش گیلان  چنین شایعه ای را تکذیب کرده و به طور حتم چنین شایعه ای نیز برای حریف تیم مس کرمان نیز ایجاد شده است.

وی ادامه داد: همانطور که پیش از این نیز اعلام کردیم باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان در گذشته بارها و بارها نشان داده به دنبال ارائه یک فوتبال پاک و جوانمردانه در مستطیل سبز است و شرافت و جوانمردی بیش از هر چیزی برای این باشگاه در اولویت قرار دارد و در بازی امروز نیز با تمام توان به دنبال ارائه یک فوتبال پاک و دفاع از فرهنگ غنی رشت و گیلان هستیم.

وی بیان کرد: از سوی دیگر باشگاه داماش گیلان هیچگاه نیازی به چنین پاداش هایی از جانب هیچ تیمی نداشته و تنها پاداش در نظر گرفته شده مثل همیشه، پاداش ۳۰  میلیون تومانی از سوی مدیریت باشگاه داماش برای کسب نتیجه در بازی برابر مس کرمان است.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش اضافه کرد: متاسفانه این رفتار ناشایست و شایعه سازی بی اساس برخی افراد شناخته شده نه فقط توهین به باشگاه داماش بلکه توهین به فرهنگ و اصالت مردمان رشت و گیلان بوده و در صورت عدم پوزش و اصلاح چنین اخبار سخیفی، اقدام آنها بدون پاسخ نبوده و باشگاه داماش پیگیر حقوقی این کار غیراخلاقی و غیر شرافتمندانه خواهد بود.

وی افزود: همانطور که در گذشته نیز اثبات کردیم ، شرافت و اصول جوانمردی سرلوحه کار باشگاه داماش است و با توجه به این امر، در دیدار برابر آلومینیوم اراک نیز با قدرت ظاهر خواهیم شد تا شاهد فوتبال پاکی در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول باشیم.

محبوب خاطرنشان کرد: البته خدا را شکر که با تمام سختی ها و مشقات سهمیه خود را در لیگ حفظ کردیم و گرچه این بازی تاثیری در کسب سهمیه ما نداشته اما با این وجود هفته گذشته نیز با قدرت برابر قشقایی شیراز  ظاهر و پیروز شدیم .

وی بیان کرد: در بازی برابر آلومینیوم نیز با همین هدف وارد میدان خواهیم شد و با تمام توان و وجود خود برابر این تیم حضور می یابیم تا با کسب امتیاز در این دیدار، در پایان رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول جایگاه مناسبی را در جدول رده بندی کسب کنیم.

وی تصریح کرد: البته ما به مسایل حاشیه ای  و همچنین جایگاه تیمها در جدول رده بندی توجهی نداریم و برای انجام یک فوتبال پاک و اثبات اصول جوانمردی و شرافت، با قدرت در آخرین بازی خود نیز ظاهر خواهیم شد و آن چیزی که از دست ما بر می آید، انجام یک بازی جوانمردانه است.

تیم های فوتبال داماش گیلان و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰ امروز یکشنبه در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در اراک رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

تا پایان هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، آلومینیوم اراک با کسب ۶۰ امتیاز در مکان دوم و داماش گیلان با کسب ۴۲ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند.