شرکت مخابرات منطقه قزوین و فنی و حرفه ای استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند
شرکت مخابرات منطقه قزوین و فنی و حرفه ای استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند
معین نیوز_تفاهم نامه آموزش مهارت های فنی ارتباطی بین مخابرات منطقه قزوین و اداره کل فنی و حرفه ای استان امضا شد.

به گزارش معین نیوز از قزوبن؛ به منظور برگزاری دوره های آموزشی و افزایش مهارت های فنی و ارتباطی، تفاهم نامه ای بین شرکت مخابرات منطقه قزوین و اداره کل فنی و حرفه ای استان امضا شد. محمدرضا نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین در مراسم امضای تفاهم نامه گفت: امروزه توجه به مهارت آموزی برای اشتغال زایی بیشتر در حوزه فناوری در حال گسترش است و بایستی با تشکیل زنجیره آموزشی و برگزاری دوره های مهارتی به توسعه دانش و گسترش آن کمک کنیم. وی افزود: با توسعه مهارتهای فنی می توانیم فاصله تکنولوژی را با دوره های فنی کمتر کنیم تا خدمات دهندگان و افراد متخصص در آینده بتوانند در حوزه های ارتباطات بویژه فیبر نوری دارای مهارت بالایی باشند.

نصرآبادی با اشاره به اهمیت آموزش در پیشبرد اهداف سازمانی و اجتماعی گفت: اداره کل فنی و حرفه ای استان با امکانات و ظرفیت های خوبی که دارد می تواند به رونق کسب و کارها کمک کند و با هم افزایی حوزه های فنی و علمی زمینه توسعه کسب و کارها مهیا می شود.

مدیر مخابرات منطقه قزوین افزود: افزایش سطح آگاهی کاربران وسایل ارتباطی باعث کاهش سوء استفاده مجرمین از این امکانات می شود که متاسفانه امروزه حجم شکایات ارسالی به مراکز مخابراتی از سوی دستگاه قضایی نشان می دهد که مجرمان با استفاده از ناآگاهی کاربران براحتی می تواند از این فضا سو استفاده کنند لذا همه باید در حوزه مسئولیت های اجتماعی با آموزش های مهارت محور تلاش کنیم تا آگاهی کاربران بیشتر شود.

نصرآبادی در ادامه اظهارداشت: پس از نیازسنجی آموزشی در نیمه دوم امسال برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی، توسط مرکز آموزش منطقه انجام می شود و با امکانات مناسب آموزشی در مخابرات، می توان از ظرفیت های موجود برای آموزش شهروندان و کارکنان استفاده مطلوب کرد. طاهرخانی مدیرکل فنی حرفه ای استان نیز ضمن تقدیر از مدیریت جهادی در مجموعه مخابرات و توجه به آموزش گفت: عمده مشکلات مردم در حوزه اقتصاد و اشتغال است که در صورت داشتن مهارت می توان اشتغال افراد را تضمین کرد.

وی بیان کرد: با برگزاری دوره های آموزشی و استفاده از امکانات فنی مخابرات و اداره فنی و حرفه ای در حوزه ارتباطات می توانیم به دستاوردهای خوبی برسیم. در ادامه تفاهم نامه همکاری آموزشی برای افزایش مهارت متقاضیان جویای کار در حوزه های مخابراتی منعقد و توسط نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین و طاهرخانی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای امضا شد.