شهرداری و شورای اسلامی شهر کیاشهر با تمام توان از فعالیت‌های جامعه ورزش حمایت می کند
شهرداری و شورای اسلامی شهر کیاشهر با تمام توان از فعالیت‌های جامعه ورزش حمایت می کند
معین نیوز_ورزش مقوله ای است که اگر چه متولیان خاص خود را دارد اما شهرداران موفق نیز به عنوان حامیان مقام آوران و زحمتکشان حوزه ی ورزش، همواره در عرصه بوده اند آنگونه که شهرداری بندر کیاشهر در سال جاری از آن غافل نبوده است و...

ورزش مقوله ای است که اگر چه متولیان خاص خود را دارد اما شهرداران موفق نیز به عنوان حامیان مقام آوران و زحمتکشان حوزه ی ورزش، همواره در عرصه بوده اند آنگونه که شهرداری بندر کیاشهر در سال جاری از آن غافل نبوده است و تجلیل از کشتی گیران قهرمان و افتخار آفرین و عوامل تیم کشتی فرنگی خردسالان و نونهالان این شهر قدمی ارزشمند بود در راستای اثبات این امر که دکتر سلیمانی شهردار بندر کیاشهر در این مراسم حمایت تمام قد خود و اعضای شورای اسلامی شهر را از
جامعه ورزش علی‌الخصوص کشتی گیران قهرمان در راستای اقدامات فرهنگی و ورزشی اعلام نمود.

وی با بیان اینکه بندر کیاشهر از دیرباز یکی از شهرهای ورزشی و قهرمان‌پرور استان بوده است و ورزشکاران این شهر همواره در رشته‌های مختلف ورزشی به‌ویژه رشته کشتی خوش درخشیده‌اند خاطر نشان کرد: یکی از بهترین راههای مبارزه با ناهنجاریهای اجتماعی روی آوردن جوانان و نوجوانان به سمت و سوی ورزش است و باید با نهادینه کردن ورزش بخصوص در سنین پایه و نونهالی و نوجوانی میزان نفوذپذیر ی ورزش را به منظور ایجاد جامعه ای سالم و بانشاط بالا ببریم.

سلیمانی با اشاره به اینکه ورزش در تحقق توسعه همه‌جانبه یک جامعه بسیار حائز اهمیت است افزود:هر چه در امر ورزش هزینه صرف شود این هزینه‌ها به‌نوعی سرمایه‌گذاری برای ارتقاء سطح سلامت و شادابی جامعه است.

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی خوبی برای اجرای فعالیتهای فرهنگی و ورزشی صورت گرفته است که نتیجه تعامل و همفکری با اعضای محترم شورا بوده است و امیدواریم بتوانیم در سال آینده با گذر از بحران کرونا ورزش محلات را در سطح شهر فعال‌تر کنیم.

دکتر سلیمانی تلاشهای نونهالان، نوجوانان و جوانان و همچنین، مربیان و سایر دست‌اندرکاران تیم کشتی بندر کیاشهر را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم این عزیزان بتوانند با کسب نتایج درخشان دل مردم ایران علی الخصوص مردم شهر بندرکیاشهر را شاد کنند.

وی خبری نیز برای جامعه ی ورزشی این شهر داشت و آن تلاش شهرداری بندرکیاشهر به منظوردریافت اعتبارات لازم برای ایجاد ساختمانی در خورِ ورزش شهر علی الخصوص ورزش کشتی بود که موجب نشاط و پویایی جوانان و جامعه ورزش شهر بندرکیاشهر خواهد شد.

شهردار کیاشهر در پایان با تاکید بر اینکه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر همواره حامی ورزش و ورزشکاران است تصریح نمود: آنگونه که در گذشته در برگزاری اردوهای ملی و رقابت‌های مهم کشتی همراه ورزشکاران بوده ایم در آینده نیز همین رویه را دنبال خواهیم کرد.

طاهره اجتماعی ؛ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرکیاشهر نیز در این مراسم یکی از عوامل شادی و نشاط جامعه را ورزش قهرمانی دانست و افزود :
ورزش کُشتی از ورزش های اول کشور است واز جایگاه ویژه ای برخوردارمی باشد .

وی تلاشهای ورزشکاران را ارزشمند دانست و تصریح کرد : حضور ، فعالیت و همچنین مقام آوری های شما ارزنده است و انگیزه ای می شود برای مدیران شهر تا بسترهای لازم برای موفقیت هرچه بیشتر شما فراهم شود.

رییس کمیسون فرهنگی از پیش بینی شهردار از اختصاص یافتن بودجه درسال آینده به امر ورزش ابراز خرسندی کرد و گفت: تمام تلاش شورا با همراهی شهردار این است که فضای مناسبی را در بندرکیاشهر و ورزش قهرمانی با میزبانی تیم های ملی فراهم نماییم و پیش بینی بودجه ای که درسال جاری شهردار محترم به امر ورزش مخصوصا کشتی دارند بسیار خوشحال کننده است.

وی نونهالان و نوجوانان را آینده سازان ورزش اول شهر عزیز بندرکیاشهر دانست وگفت ؛تمام عزم شما جزم به این باشد که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برافراشته شده و مایه ی افتخار این شهر و الگو برای همگان باشید.

حاتم پورباقری عضو شورای شهر بندرکیاشهر نیز ضمن تبریک و خداقوت به ورزشکاران توصیه پدرانه داشت و افزود: ن شاءا… مقام های بیشتر از سوی شما برای جامعه ورزشی بندرکیاشهر را شاهد باشیم و امیدوارم این مراتب تقدیر و تشکر تداوم داشته باشد چرا که باعث ترغیب و تحرک بیشتر جامعه‌ی ورزشی شهر خواهد شد.

گفتنی است این مراسم با اهدا لوح تقدیر از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندر کیاشهر به اعضای کادر فنی و کشتی گیران خردسال و نونهال تیم کشتی فرنگی و جمعی از پیشکسوتان این رشته ورزشی پایان یافت.