صدرنشینی ملوان و سپیدرود رشت در لیگ بسکتبال گیلان
صدرنشینی ملوان و سپیدرود رشت در لیگ بسکتبال گیلان
معین نیوز_تیم‌های بسکتبال ملوان بندرانزلی و امید سپیدرود رشت با پیروزی در هفته دوم رقابت‌های لیگ بزرگسالان گیلان، در صدر جدول یازدهمین دوره این مسابقات قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در بازی‌های انجام شده از هفته دوم این مسابقات، تیمهای بسکتبال ملوان بندرانزلی و وارش مقاومت رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت ملوانان با نتیجه ۵۳ بر ۳۸ برابر حریف خود به برتری دست یافتند.

تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی که در آغاز این مسابقات نیز موفق به پیروزی برابر حریف خود شده بود، در هفته دوم نیز در یک بازی برتر، وارش مقاومت رشت را مغلوب کرد تا با ۲ پیروزی متوالی، در صدر جدول این مسابقات قرار گیرد.

همچنین در دیگر بازی برگزار شده از هفته دوم این رقابت‌ها، تیم‌های همشهری امید سپیدرود و داماش رشت شهرآورد گیلان در لیگ بسکتبال بزرگسالان استان را برگزار کردند که در نهایت امید سپیدرود رشت با نتیجه ۵۵ بر ۴۷ برابر حریف خود به برتری رسید تا این تیم نیز دومین پیروزی متوالی خود را در این لیگ کسب کند و به در کنار ملوان همنشین صدرنشینان جدول شد.

در سایر بازهای برگزار شده از هفته دوم این مسابقات نیز، تیم بسکتبال داماش نوین رشت با نتیجه ۴۷ بر ۴۲ برابر خانه بسکتبال آستانه اشرفیه به برتری رسید و تیم بسکتبال امید شرق رودسر با نتیجه ۵۳ بر ۴۴ تیم پارسی آپ لنگرود را مغلوب کرد.

تیم‌های بسکتبال داماش رشت ، امید سپیدرود، داماش نوین، وارش مقاومت رشت، خانه بسکتبال آستانه‌اشرفیه ، پارسی آپ لنگرود، ملوان بندرانزلی و امید شرق رودسر در یازدهمین دوره رقابت‌های بسکتبال لیگ بزرگسالان گیلان، به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

رقابت‌های بسکتبال لیگ بزرگسالان استان گیلان به دلیل شیوع کرونا، پس از ۲ سال وقفه  با توجه به فروکش کردن این بیماری و همچنین انجام واکسیناسیون، از سر گرفته شد.

در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در این رشته ورزشی در ۲ بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف مشغول به فعالیت هستند.