ضرورت تسریع  در حل مشکلات رفع تداخل و اراضی ملی
ضرورت تسریع  در حل مشکلات رفع تداخل و اراضی ملی
معین نیوز_به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده لنگرود در مجلس، نشست مجمع نمایندگان گیلان با حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

دکتر محمدنژاد نیز با حضور در این نشست هم اندیشی با رئیس کل دادگستری استان گیلان ، دیدار کردند.در این نشست نماینده مردم لنگرود در مجلس به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت.وی با تاکید به ضرورت تسریع در حل مشکلات رفع تداخل و همچنین مشکل اراضی ملی گفت: با رفع این مسائل کاهش دعاوی مربوط به مالکیت اشخاص با منابع طبیعی ، احصای حق قانونی و بحق مردم و متصرفین که این اراضی ده ها سال در اختیار مردم بوده محقق میشود.

وی افزود: اصلاح نقشه ها و باز خوانی دقیق عکس های هوایی سال ۱۳۴۶و برداشت دقیق تر مشخصات محتویات آنها موجب به حداقل رساندن اختلافات مردم در بحث اراضی آبا و اجدادی آنان و بهبود کسب و کار و اشتغال مردمان روستا میگردد.

دکتر پرویز محمدنژاد لایه روبی آب بندان ها و رودخانه های شهرستان را مطرح کرد و دراین نشست هم اندیشی حول محور حقوق عامه مطالبی راعنوان کرد .وی رفع مشکل نقشه طرح های هادی روستاهای شهرستان و انتزاع ۶ روستای معروف بخش مرکزی از حوزه شهری چاف و چمخاله را بیان کرد و خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی و قوه قضائیه گردید .وی اعلام نمود .یکی دیگر از مشکلات اجرای پروژه های تامین اعتبار شده.

مصالح مورد نیاز پروژه هاست و درخواست تسهیل و همکاری قوه قضائیه در این زمینه را مطالبه کردند.در این جلسه رئیس دادگستری استان نسبت به ارائه راهکارها توسط نماینده محترم جهت رفع مشکلات مطرح شده پاسخ مطلوب داد و گفت همه باید در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم حرکت کنند.