طاهرگوراب و ضیابر صومعه‌سرا از ساختمان جدید بخشداری برخوردار شدند
طاهرگوراب و ضیابر صومعه‌سرا از ساختمان جدید بخشداری برخوردار شدند
معین نیوز_ساختمان جدید بخشداری طاهرگوراب و ضیابر شهرستان صومعه‌سرا امروز پنجشنبه با حضور معاون پارلمانی رییس جمهوری افتتاح شد.

به گزارش ایرنا ، باحضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری علاوه بر افتتاح ساختمان‌های بخشداری طاهرگوراب و ضیابر، پنج دهستان نیز به شهرستان صومعه سرا اضافه و عملیات اجرای ساخت پست ۶۳کیلو وات هم آغاز شد.

استاندار گیلان در جریان این افتتاحیه با اشاره به اینکه یکی از خواسته های مردم شهرستان صومعه سرا توسط دولت محقق شده است گفت: از مردم استان و شهرستان صومعه سرا می‌خواهیم باحضور ومشارکت در انتخابات افتخار آفرینی کنند.

ارسلان زارع افزود: گام های بعدی برای استقرار شهرداری و نمایندگی ادارات را هر چه سریعتر برای خدمات رسانی به مردم این مناطق بر می داریم تا مسیر برای مدیریت هرچه بهتر هموار شود.

فرماندارصومعه سرا با اشاره به اینکه تلاش زیادی برای تبدیل طاهرگوراب و ضیابر به بخش انجام شده است گفت: این خواسته و مطالبه مردم این مناطق تاریخی بوده است و دولت نیز برای تحقق این هدف تمام تلاش خود را بکار گرفت.

نماینده شهرستان صومعه سرا هم درباره اجرای پروژه پست ۶۳ کیلووات برق ضیابر گفت: برای اجرای این پروژه دولت ۴۰میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به اتمام برسد و ضعف برق در این منطقه برطرف شود.

با تبدیل شدن ۲ منطقه به بخش و پنج دهستان جدید در حوزه تقسیمات کشور شهرستان صومعه سرا دارای ۵بخش شامل بخش مرکزی، گوراب زرمیخ،تولمات و بخش های جدید طاهرگوراب و ضیابر و ۱۲دهستان است.

شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت با وسعتی حدود ۵۶۴کیلومتر مربع با پنج  بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ،طاهرگوراب و ضیابر در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است