طاهری: اگر بحرین را شکست دهیم از قدرت‌های بلامنازع هندبال آسیا خواهیم شد
طاهری: اگر بحرین را شکست دهیم از قدرت‌های بلامنازع هندبال آسیا خواهیم شد
معین نیوز_مربی تیم ملی هندبال گفت: اگر بتوانیم تیم ملی بحرین را هم شکست دهیم یکی از قدرت های بلامنازع آسیا خواهیم شد.

محسن طاهری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بازی‌های تیم ملی هندبال ایران در قهرمانی آسیا گفت: تاکنون ۵ بازی کردیم و خداراشکر هر ۵ بازی را بردیم. همه بازی‌ها خوب بودند و بازیکنان واقعا جنگیدند و مایه گذاشتند. کادر فنی و بازیکنان همه یکدل و یکدست شدیم و توانستیم همه بازی‌ها را ببریم و حهانی شویم.

وی افزود: اکنون به تیم بحرینی که از قدرهای آسیا است رسیده‌ایم. امیدواریم که بتوانیم جلوی بحرین هم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه مطلوب را کسب کنیم. بحرین اکنون یکی از قدرت‌ها است و اگر بتوانیم آن تیم را شکست دهیم آن موقع یکی از قدرت های بلامنازع آسیا خواهیم شد. امیدوارم این اتفاق هم رخ دهد.

مربی تیم ملی هندبال گفت: حتی اگر این اتفاق هم نیفتد چیزی از ارزش های تیم ملی و بازیکنان ما کم نشده است. آنها با حداقل امکانات به جنگ حداکثر امکانات آمده‌اند و نشان دادند که فقط امکانات نیست که نتایج را تغییر می‌دهد بلکه خواست، اراده و غیرت نیز خیلی مهم است.

وی در مورد نقش فدراسیون در موفقیت تیم ملی گفت: خداراشکر فدراسیون تا جایی که توانست سعی کرد برنامه‌ریزیها را اجرایی کند. تنها سفر به رومانی متاسفانه لغو شد که به خاطر بیماری بازیکنان بود. اگر آن مسابقات را هم می‌رفتیم فکر می‌کنم تیم با انسجام بیشتری در این مسابقات حاضر می‌شد. فدراسیون تا جایی که توانست اردوها را برگزار کرد و سعی کرد بازیکنان در یک محیط ایمن باشند. با این حال ما باز هم از فدراسیون انتظار بیشتری داریم. امیدواریم برای مسابقات آتی فدراسیون برنامه ریزی بهتری را داشته باشد تا ما بتوانیم شرایط بهتری باشیم.

وی در پاسخ به این‌ سوال که توقع از تیم ملی هندبال بالا رفته و همه دنبال مدال هستند گفت: ما خودمان هم توقع مدال داریم، امیدواریم همه با هم با دعای خیر مردم که پشت سر بازیکنان است بتوانیم این آرزو را برآورده کنیم. همه برای ما پیام می‌دهند و انتظار نتایج بهتر دارند و امیدواریم آمال را برآورده کنیم.