طرح ارمغان مهر توسط هلال احمر در قزوین اجرا شد
طرح ارمغان مهر توسط هلال احمر در قزوین اجرا شد
معین نیوز_مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اجرای طرح ارمغان مهر همزمان با بازگشایی مدارس، توسط هلال احمر در استان خبر داد.

حسین خوئینی با اعلام اجرای طرح ارمغان مهر همزمان با بازگشایی مدارس در استان، اظهار داشت: این طرح همه ساله در آستانه آغاز سال تحصیلی با مشارکت خیرین و داوطلبان با هدف کمک به دانش آموزان مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار و ترویج فرهنگ نیکوکاری اجرا می شود.

وی افزود: در اجرای طرح ارمغان مهر، ۸۳ نفر از خیرین و‌ داوطلبان مشارکت داشتند که تعداد ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و کیف مدرسه تهیه و میان دانش آموزان روستاهای کم برخوردار استان، توزیع شد.

وی ادامه داد: این بسته ها شامل کیف مدرسه، مداد رنگی، دفتر، مداد، خوکار، جامدادی، پاک کن و …. است که به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین ۵۰۰ دانش آموز نیازمند و در محله های کم برخوردار توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: از شهروندان نیک اندیش و خیرین درخواست داریم تا با اهدای لوازم التحریر، کیف و وسایل آموزشی به شعب، دفاتر نمایندگی و خانه های هلال جمعیت هلال احمر در سطح استان، ما را در انجام این امر خداپسندانه یاری کنند.