غیبت سئوال برانگیز گیلان در رقابت‌های لیگ برتر ژیمناستیک کشور
غیبت سئوال برانگیز گیلان در رقابت‌های لیگ برتر ژیمناستیک کشور
معین نیوز_رقابت‌های ژیمناستیک هنری باشگاه‌های کشور، روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته در تهران برگزار شد، اما در حالیکه بیست تیم از سراسر کشور در این رقابتها حضور داشتند، ژیمناستیک گیلان بنا به دلایلی نامعلوم، در این مسابقات حضور نداشت.

به گزارش صاحب مقصودی، این رقابت‌ها که در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان، سوم و چهارم اسفند ماه، در سالن ژیمناستیک شهید آذرپی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد، ۱۰۸ ژیمناست در قالب ۲۰ تیم باشگاهی از سراسر کشور حضور داشتند که در پایان و در بخش بزرگسالان، شهرداری باقرشهر و در بخش جوانان مازندران قهرمان شدند.

درحالی که حضور بسیاری از ژیمناست‌ها و چهره‌های مطرح و ملی‌پوش باعث بالا رفتن سطح کیفی رقابت‌های ژیمناستیک هنری باشگاه‌های کشور شده بود و نفرات برتر نیز به اردوی تیم ملی دعوت می شدند، گیلان این فرصت مهم جهت کسب تجربه، مدال و احیانا ملی پوش را به سادگی از دست داد.

البته غیبت گیلان به همین مسابقات ختم نشد و علاوه بر غیبت ورزشکاران در رقابت‌های لیگ برتر ژیمناستیک؛ داوران گیلانی نیز فرصت حضور در کارگاه دانش افزایی و آزمون سالانه داوران درجه یک، ملی و بین المللی رشته ژیمناستیک هنری مردان که دو روز پیش از آغاز لیگ برتر، در خانه ژیمناستیک شهیدان آذرپی برگزار شده بود را نیز از دست دادند.