فرماندار رودسر معرفی شد
فرماندار رودسر معرفی شد
معین نیوز_باحضورمعاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان وجمعی ازمسوولین شهرستان، محمدرضا شهاب زاده به عنوان سرپرست فرماندا ری رودسر معرفی شد.

امام جمعه رودسر در مراسم معارفه گفت :وظیفه همه ما است که به دولت انقلابی کمک کنیم تا ضعف های گذشته جبران شود.وی افزود: به لطف پروردگار سران سه قوه همدل و هم سو هستند لذا مدیران نیزبایدبا روحیه جهادی در میدان باشند تا همه گره‌ها به آسانی بازشود.

حجت الاسلام روحانی تأکیدنمود:مدیران باید فعال وپای کاربوده همچنین دربین مردم باشند و مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف را به خوبی رصد نموده و رفع نمایند. حجت الاسلام صفری نماینده مردم رودسر و املش نیز گفت: با توجه به اینکه شهرستان رودسر ظرفیت مناسبی در حوزه‌های کشاورزی، علمی، آموزشی و… دارد لذا باید فرماندار جدید در ابتدای امر پایش خوبی نسبت به امور داشته باشد و مدیریت جامعی در جمع‌بندی شرایط شهرستان ارائه دهد. وی در خصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: امیدواریم بتوانیم از این مشکل عمده کشور نیز با سربلندی عبور کنیم. نماینده رودسر و املش در پایان از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تصفیه خانه طول لات خبرداد و گفت: امیدواریم آب منطقه‌ای نیز درتسریع این پروژه همکاری لازم را داشته باشد.

مصطفی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان نیز گفت: ظرفیت‌های عظیمی در کشور فراهم است که با برنامه‌ریزی درست می توان از آلام مردم کم کردو رضایتمندیشان را فراهم نمود.

و ی افزود: مردم همیشه پای کار نظام بوده و هستند لذا همه مدیران که در کسوت مدیریت هستند هرچه در توان دارند در راه خدمت به مردم به منصه ظهور برسانند.
مصطفی پور افزود: فاصله بین مردم و مسئولین باید از بین برود به جهت اینکه انقلاب ما، انقلاب کوه نشینان و پابرهنگان است و آنها صاحبان اصلی انقلاب می باشند لذا مدیران نباید پایبند میز خود باشند بلکه همیشه به صورت میدانی در بین مردم حضور داشته باشند. شهاب زاده فرماندار جدیدرودسر نیزگفت: به لطف پروردگار شرایطی فراهم شد که مجلس و دولت انقلابی داریم لذانباید مغرور شویم .

وی افزود: ما توانستیم شرایطی را فراهم کنیم که مردم ، مسئولین را خادم خود ببینند لذا اگر مجموعه ی دولت را بعنوان قرارگاه خدمت‌رسانی ،به مردم بشناسانیم درست عمل نموده ایم. وی افزود :همه مدیران باید روزی جواب این پشت میز نشستن ها را بدهند ،امیدواریم بتوانیم روسفید باشیم . فرماندار جدید در پایان ضمن تشکر ازاصحاب رسانه که چشم بینای مسئولین هستند گفت: ما همواره سربازی برای خدمت کردن به مردم هستیم و معتقدیم بدون همراهی و همفکری نمی‌توان کاری را از پیش برد.