فرمانده سپاه قدس گیلان : به جز ضد انقلاب با همه رفیق هستیم
فرمانده سپاه قدس گیلان : به جز ضد انقلاب با همه رفیق هستیم
فرمانده سپاه قدس گیلان گفت :به جز ضد انقلاب با همه رفیق هستیم و نگاه حزبی نداریم .

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت :به جز ضد انقلاب با همه رفیق هستیم و نگاه حزبی نداریم .

سردار محمد عبدالله پور در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا در مصلی این شهرستان اظهار داشت  :بسیج کارش ایجاد همبستگی است و با وجود تمام مشکلات موجود در کشور از  بحران کرونا موفق بیرون آمدیم .
وی با اشاره به اینکه ۴۹میلیارد تومان ظرف ۵۰ روز به مردم گیلان  با استفاده از ظرفیت بسیج کمک شد افزود: عملکرد بسیج و سپاه،  عملکرد خود ملت است و سپاه در قالب بسیج مردم را ساماندهی می کند و این امر دستاوردهای انقلاب را حفظ کرده است .
وی  با برشمردن فعالیتهای بسیج در حوزه های مختلف افزود: در حوزه سخت ارتش فعالیت دارد و سپاه باید در کنار ارتش باشد که نمونه آن را در زمینه  عبور نفتکش ها از دریا را مشاهده کردیم .

وی خاطرنشان کرد: در بخش امنیتی تمامی دستگاه های امنیتی ما فعالیت می کنند که اگر تمام دنیا هم جمع بشوند هیچ کاری برعلیه ما نمی توانند انجام دهند .
فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: ۷۰۰ گردان رزمنده بسیجی داریم که جدای از گردان های ارتش و دیگر نهاد ها برای حفظ امنیت و مبارزه با دشمنان آماده اند .
وی در ادامه حوزه عمق بخش داخلی را بسیار با اهمیت خواند و افزود: برای آنکه انقلاب بماند مردم باید پای انقلاب باشند زیرا در این حوزه دشمن سعی می کند که جمهوری اسلامی و دستاورد های آن را ناکار آمد نشان دهد و این امر را با اعمال نفوذ و فرستادن نفوذی ها در دستور کار دارد .
وی در ادامه با تاکید براینکه بسیج اثبات می کند که نظام کارا است افزود: پایگاه مقاومت مرکزی راهبردی است و باید خودش مشکل را حل کند و کارایی و اثر بخشی را بالا ببرد .
وی با اشاره به اینکه تیر دشمنی دشمنان نظام به سوی  خانواده نشانه گرفته شده است افزود: طلاق در جامعه رو به افزایش است واز طرفی جمعیت ما به سمتی می رود که ۳۰ سال آینده باید کارگر وارد کنیم .
سردار عبدالله پور  : باید سپاه برای ازدواج آسان گام بردارد و حتی سالن های ورزشی خود را در اختیار جوانان برای ازدواج قرار دهد .
وی ورود به فضای مجازی را فرصت دانست و افزود: قرارگاه فضای مجازی باید با ورود و تولید محتوای ارزشی ضد ارزش ها را از این مسیر بیرون کند .
وی در ادامه با اشاره به اینکه باید دنبال ولایت باشیم تا به کشور آسیب نرسد افزود: اختلافات مانع از رسیدن  نظام به هدف است و چپ یا راست بودن، کار نفوذی ها است تابه منظور خود برسند .
سردار عبدالله پور در ادامه افزود: شهرستان صومعه سرا ظرفیت های بسیاری در زمینه های فرهنگی مذهبی و انقلابی دارد و باید این ظرفیت ها را به آن بستر برسانیم بطوری که شاهد تحولات اساسی وزیر ساختی باشیم .
فرماندار شهرستان صومعه سرا نیز در این مراسم  گفت : حضور و فعالیت های سپاه در بحران های کشور مایه آرامش است .
سید جلال سید محمدی اظهار داشت: مردم،  قدر دان تلاش های سپاه و بسیج هستند و پیوند سپاه و مردم را باید در مراسم سردار سلیمانی دید .
امام جمعه شهرستان صومعه سرا  نیز در ادامه جلسه گفت : سپاه در خدمتگزاری به مردم نمره ممتاز و در راس خدمتگزاری بین نهاد ها قرار دارد .
حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی راشدی نوری اظهار داشت: سپاه با استفاده از ظرفیت بسیج در بحران ها سربلند بیرون آمده واین وجه مردمی بودن سپاه را تبدیل به خار چشم دشمنان کرده است .

به گزارش ایرنا ، در  خاتمه مراسم  سرهنگ جهانبخش آرمان به عنوان فرمانده سپاه صومعه سرا معرفی و از  ۱۸ماه زحمات سرهنگ سید حسن حسینی در این شهرستان تجلیل به عمل آمد .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.