فرمانده سپاه ناحیه لنگرود از اجرای بیش از ۳۰ برنامه در هفته بسیج خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه لنگرود از اجرای بیش از ۳۰ برنامه در هفته بسیج خبر داد
معین نیوز_سرهنگ الیاس کوثری فرمانده سپاه ناحیه ی لنگرود با تبریک هفته ی بسیج از اجرای بیش از 30 برنامه در سطح شهرستان لنگرود، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خبر داد و اظهار داشت: این برنامه ها با رعایت همه اصول بهداشتی برگزار خواهد شد که اجرای هر روزه طرح کمک مومنانه، افتتاح گلخانه در یکی از روستاهای لنگرود، گلباران مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه و... نمونه هایی از این برنامه ها می باشد.

وی با بیان اینکه بسیج از زمان شکل گیری خود به فرمان امام خمینی (ره) ،همواره برکات زیادی برای مردم به همراه داشته است خاطرنشان کرد: بسیجیان مخلص خدا در جامعه به گونه‌ای عمل کرده اند که هر جا سخنی از پیشرفت و بالندگی کشور در عرصه‌های مختلف مطرح می‌شود رد پایی از حضور بسیج و بسیجی به چشم می‌خورد.

وی افزود: بسیجیان در راه حفظ این نظام مقدس جانفشانی های بسیاری از خود نشان داده اند که هشت سال دفاع مقدس نمونه ای از آن رشادت هاست.

 

سرهنگ کوثری تصریح نمود: بعد از اتمام جنگ نیز بسیج در راه عمران و آبادانی کشور به عنوان یک نیروی خدمتگزار در عرصه حضور پیدا کرده و پروژه های ساخت مسکن محرومین، ساخت و ساز جاده ها، محرومیت زدایی و… را از برنامه های اصلی خود قرار داده است.

وی افزود: در کنار این موارد، خدمت رسانی به مردم در ایام بیماری کرونا با حضور در بیمارستان ها و مراکز بهداشت و ضد عفونی کردنی معابر و اماکن عمومی و تولید ماسک، اجرای طرح کمک مومنانه و… نیز از افتخارات دیگر بسیج می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در پایان با تبریک این هفته به تمامی بسیجیان میهن اسلامی مان بویژه مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان لنگرود، و آرزوی صحت و سلامتی برای همه مردم کشورمان اظهار امیدواری کرد که با تداوم حضورربسیجیان مخلص در تمامی عرصه ها ،شاهد سرافرازی روزافزون ایران اسلامی باشیم.