فریاد مرگ بر اسراییل در دیار میرزاکوچک خان طنین انداخت
فریاد مرگ بر اسراییل در دیار میرزاکوچک خان طنین انداخت
معین نیوز_مردمان دیار دیل و گیلم و سرزمین میرزاکوچک خان جنگلی امروز همزمان با روز جهانی قدس همپای سایر هموطنانمان و همه آزادگان جهان، علیه جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به پاخاستند و فریاد مرگ بر اسراییل در سراسر گیلان طنین انداز شد.

به گزارش معین نیوز به نقل از ایرنا، مردم ولایتمدار و متدین استان گیلان روز جمعه همزمان با همه ملت های آزاده در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته اند تا بار دیگر انزجار خود را از این رژیم غاصب و جنایتکار فریاد کنند.

اقشار مختلف مردم راهپیمایی خود را با مشت های گره کرده از سه مسیر در شهرستان رشت آغاز کردند که حضور برخی از دانش آموزان با لباس فرم مدرسه نیز جلوه خاصی به این راهپیمایی داده، کودکان و نوجوانانی که در کنار والدین خود پرچم های جبهه مقاومت را افراشته اند و نیز ورزشکارانی که با لباسهای ورزشی حضور دارند و در میان آنها رزمی کاران جلوه هایی از این حضور استوار است.

مردم با شعارهای؛ مرگ بر اسراییل، مرگ بر امریکا، یا ایهاالمسلمون – اتحدو اتحدو، حمایت از فلسطین تکلیف مسلمین است – بنیانگذار ایران؛ این روز امام مسلمین است، جنایت اسراییل جنایت آمریکاست- این همه قتل و غارت حمایت از آمریکاست، مسلمان مجاهد شهادتش حیات است، اتحاد، اتحاد راه نجات مسلمین است، علیه رژیم غاصب صهیونیستی و جنایات آن علیه بشریت خروشیدند و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و قتل عام مردم غزه را محکوم کردند.

همچنین مردم روزه دار شهرستان رشت با در دست داشتن عکس هایی از جنایات این رژیم هتاک و ضد بشری علیه مردم غزه و نیز تصاویر شهدای کنسولگری ایران در سوریه و سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محمدرضا زاهدی استواری خود را در مسیر مقابله با ظلم و جنایت به تصویر کشیدند و اعلام کردند که راه شهدا را تا نابودی این رژیم غاصب و منحوس ادامه می دهند.

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان رشت مسیر شماره یک از پیاده ‌راه فرهنگی شهدای ذهاب به سمت خیابان امام خمینی، میدان فرهنگ، میدان مصلی، مسیر شماره ۲ از ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ، میدان مصلی و مسیر شماه سه از سپاه پاسداران، میدان پاسداران، خیابان آزادگان، میدان فرهنگ به میدان مصلی است.

سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت سردار حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده ‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهدبود.