قربانی: اخراج «کریمی» برنامه‌های استقلال را بهم ریخت
قربانی: اخراج «کریمی» برنامه‌های استقلال را بهم ریخت
پیشکسوت آبی‌پوشان تهرانی با اشاره به شکست ۲ بر یک استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: استقلال شروع خوبی داشت و به گل هم رسید اما اخراج علی کریمی برنامه‌های این تیم را بهم ریخت.

«پیروز قربانی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: بعد از اخراج کریمی، تیم افت کرد. عارف غلامی هم نباید کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد؛ بازیکنی که یک اخطار دارد نباید به داور اعتراض تندی داشته باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به داور بازی استقلال و فولاد خوزستان احترام می‌گذارم اما به نظرم او آمده بود تا کارت‌هایش را فقط به استقلالی‌ها نشان دهد.

قربانی تاکید کرد: به طور قطع با این شکست شانس‌های استقلال برای ادامه بازی‌های لیگ برتر کم شد اما آنها باید تا هفته پایانی با قدرت به کار خودشان ادامه دهند تا دست کم در پایان به مقامی که شایسته نام استقلال است، برسند.

وی تصریح کرد: داور چهارم بازی باید در طول دقایق مسابقه رابط نیمکت تیم‌ها بوده و آنها را مدیریت کند نه اینکه با اطلاع رسانی به داور زمینه اخراج سرمربی را فراهم کند.

بازیکن اسبق استقلال گفت: در حال حاضر نباید تمام انتقادات را متوجه استقلال کنیم و باید به این تیم فرصت دهیم تا در بازی‌های آینده نتایج ایده‌آلی کسب کند.