قطع درختان در فصل بهار ممنوع اعلام شد
قطع درختان در فصل بهار ممنوع اعلام شد
معین نیوز_معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از برخورد قاطعانه با عوامل تعرض با خبرنگاران در شفت خبر داد و گفت: با توجه به زایش طبیعت در فصل بهار، با دستور رئیس‌کل دادگستری گیلان برداشت چوب از جنگل‌ها در فصل بهار متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی رئیس‌کل دادگستری استان گیلان به همراه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از مناطق جنگلی شفت بازدید کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در حاشیه این بازدید و در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مطالبه مردم در خصوص قطع درختان در فصل بهار کاملاً به‌حق است، اظهار کرد: با توجه به زایش طبیعت در فصل بهار و آسیبی که قطع درختان به حیوانات و پرندگان وارد می‌کند با دستور رئیس‌کل دادگستری گیلان برداشت چوب از جنگل‌ها در فصل بهار متوقف شد.

احمد آقایی زراعت چوب را عامل ایجاد اشتغال و راهی برای حفاظت و صیانت از جنگل دانست و گفت: با دستور توقف برداشت چوب از جنگل‌ها این امر به فصل مناسب آن موکول شد و لازم است پس از برداشت نیز کاشت درختان جایگزین به‌سرعت آغاز شود.

وی از برخورد قاطعانه با عوامل تعرض با خبرنگاران در شفت خبر داد و افزود: به دستور رئیس‌کل دادگستری گیلان به دادستان شهرستان شفت، با عوامل تعرض به خبرنگاران در این شهرستان قاطعانه برخورد می‌شود.