کشف بیش از ۳۶۷ کیلو مواد مخدر در رودبار
کشف بیش از ۳۶۷ کیلو مواد مخدر در رودبار
معین نیوز_فرمانده انتظامي رودبار از كشف 367 کیلو و 301 گرم انواع مواد مخدر طي 5 ماه گذشته در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” در گفت‌وگویی به تشریح اقدامات پلیس شهرستان رودبار در ۵ ماهه گذشته و کشفیات مربوطه پرداخت.

وی به دستگیری ۲۵۱ سارق و کشف ۱۳۷ فقره سرقت در شهرستان رودبار اشاره کرد و اظهار داشت: ۹۹ هزار و ۲۵۰ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۲ هزار میلیارد ریال کشف و ۱۱۴ قاچاقچی نفر در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار افزود: ۳ هزار و ۹۴۹ واحد صنفی در شهرستان رودبار مورد بازدید قرار گرفته که به هزار و ۴۳۱ واحد تذکر ابلاغ و ۸۷ واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در شهرستان رودبار ۳۶۷ کیلو و ۳۰۱ گرم انواع مواد مخدر به تفکیک ۲۹۲ کیلو و ۷۳ گرم تریاک، یک کیلو و ۲۴۸ گرم هروئین، ۷ کیلو و ۳۸۲ گرم شیشه و ۶۶ کیلو و ۵۹۸ گرم حشیش کشف و ۵۳۱ نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ روشن‌قلب گفت: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان ۹۹ دستگاه موتورسیکلت و ۵۸۶ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی نظمی در عبور و مرور، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شدند.

وی در پایان این گفت‌وگو به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسوولان محلی، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران و دهیاران اشاره کرد و گفت: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آنها در ۵ ماهه گذشته، ۲۰ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.