لغو دیدار بانوان هیراد با شاهو کامیاران
لغو دیدار بانوان هیراد با شاهو کامیاران
معین نیوز_دیدار دو تیم بانوان هیراد رشت و شاهوی کامیاران، از سری رقابت‌های لیگ دست اول فوتبال بانوان کشور، برگزار نشد.

به گزارش خط اول ورزشی، هفته اول رقابتهای فوتبال بانوان کشور پنجشنبه نهم آذر ماه، در حالی آغاز شد که دیدار تیم‌های هیراد رشت و شاهوی کامیاران، به دلیل نقص مدارک پزشکی برخی بازیکنان تیم شاهو برگزار نشد و به احتمال فراوان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شامل جرایمی از جمله شکست سه بر صفر در این دیدار خواهد شد.

چراکه همه چیز برای برگزاری این دیدار آماده‌ بود و حتی مهناز ذکایی داور این دیدار در وسط میدان حضور داشت و تماشاگران زیادی نیز به ورزشگاه سردار جنگل رشت آمده بودند تا شاهد اولین دیدار تیم هیراد در لیگ دسته اول باشند ‌که این اتفاق عجیب و کم سابقه باعث لغو دیدار از سوی ناظر بازی شد.

در سایر دیدارها، سلیمی بوشهر ۳ بر ۱ ئاکو کرمانشاه را شکست داد، پرسپولیس شیراز در یک دیدار پرگل ۵ بر یک از سد شهرداری سیرجان ب گذشت، تام اصفهان هم میهمان خود وارش نوشهر را یک بر صفر از پیش رو برداشت و پاس همدان هم در هفته اول رقابت‌ها استراحت داشت.

در هفته دوم این رقابت‌ها هم که بناست پنجشنبه ۱۶ آذر ماه برگزار شود، بانوان هیراد میهمان ئاکو کرمانشاه هستند، شهرداری سیرجان (ب) از وارش نوشهر پذیرایی می کند، تام در اصفهان مقابل ستارگان سلیمی بوشهر صف آرایی می کند، پاس همدان هم میزبان پرسپولیس شیراز است و شاهو کامیاران استراحت خواهد کرد.