لو رفتن انبار تلویزیون‌های قاچاق در لنگرود
لو رفتن انبار تلویزیون‌های قاچاق در لنگرود
معین نیوز_فرمانده انتظامی لنگرود از کشف 7 دستگاه تلویزیون قاچاق در بازرسي از انبار یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” در گفت‌وگو پایگاه خبری پلیس، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: از آنجایی که پدیده شوم قاچاق یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات مالی محسوب می‌شود، پلیس با قاطعیت با افرادی که بخواهند با واردات اینگونه کالا به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند به صورت قانونی برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس لنگرود پس از اطلاع از وجود تعدادی لوازم خانگی قاچاق در انبار یک واحد صنفی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه پس از اقدامات فنی صورت گرفته صحت خبر محرز و محل نگهداری لوازم قاچاق شناسایی شد افزود: پلیس با هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر اعزام شد.

این مقام انتظامی از کشف ۷ دستگاه تلویزون ال‌ای‌دی قاچاق در بازرسی از این مکان خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ سرخوش‌پور بیان داشت: متهم ۴۲ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان با اعلام اینکه پلیس با تمام توان با مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند خاطرنشان‌ کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.