مدیرعامل سپیدرود: پاشازاده تا پایان فصل سرمربی سپیدرود است
مدیرعامل سپیدرود: پاشازاده تا پایان فصل سرمربی سپیدرود است
مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: پاشازاده سرمربی سپیدرود است و تا پایان فصل در این تیم می ماند.

افشین ناظمی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهدی پاشازاده تا پایان فصل رقابت های لیگ دسته اول با ما قرارداد دارد و این رقابت ها را با این مربی به اتمام خواهیم رساند و برای فصل آینده نیز با ‌تیم قدرتمندی در رقابت ها حضور می یابیم.

وی به شایعات مبنی بر مذاکرات تیم شاهین شهرداری بوشهر با پاشازاده نیز اشاره و بیان کرد: پاشازاده با ما قرارداد دارد و این مربی حدود دو هفته است که به سپیدرود پیوسته و با جدیت نیز کارش را انجام می‌دهد و ما نیز توجهی  به این شایعات نداریم .

وی افزود: از زمانی که مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی در تیم ما حضور یافته ، گرچه در دو دیدار اخیر نتوانستیم پیروز شویم اما تیم از نظر روحی شرایط خوبی پیدا کرده و امیدوارم که در بازی های آتی بتوانیم پیروزی نیز کسب کنیم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر چیزی در خصوص مذاکره تیم شاهین شهرداری بوشهر نشنیده ام و به هر حال پاشازاده مربی است و ممکن است چند تیم خواهانش باشند، ولی شرایط در تیم سپیدرود به شکلی است که این مربی می‌تواند تیممان را نجات دهد و اگر درخواستی صورت بگیرد، نمی‌پذیرم.

ناظمی خاطرنشان کرد: ما صددرصد با جدایی پاشازاده مخالفت هستیم و به وی اجازه جدایی نمی‌ دهیم چون تیم خودمان شرایط خوبی ندارد و همچنین روی فاکتورهایی که مدنظر اوست و توانایی‌هایی که دارد، حساب کردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به این که پاشازاده سرمربی سپیدرود است، مذاکره با او غیرحرفه‌ای است و در این خصوص نیز با باشگاه ما، هیچ مذاکره‌ای نشده و به همین دلیل این خبر را غیررسمی می‌دانم، ولی در صورتی که درخواستی از باشگاه شاهین بیاید با آن مخالفت می‌کنیم.

مهدی پاشازاده هفته گذشته به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت جایگزین نادر دست نشان شد که تیم سپیدرود تاکنون در دو بازی با سرمربیگری پاشازاده به مصاف حریفان خود رفت که در نهایت یک تساوی و یک شکست کسب کرد.

تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با کسب ۲۷ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارد.