مدیرکل جدید آموزش و پرورش گیلان معرفی شد
مدیرکل جدید آموزش و پرورش گیلان معرفی شد
معین نیوز_باحکم وزیر آموزش و پرورش محمد فائزی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان گیلان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم طی حکمی از سوی یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، محمد فائزی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان گیلان معرفی و از زحمات محمد رحمتی مدیرکل پیشین قدردانی به عمل آمد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در این مراسم در سخنانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و طرح نوع برای آموزش دانش آموزان گفت: معلمان در گیلان در آموزش مجازی دانش آموزان بسیار خوب عمل کردند.

حسین مصطفی پور با اشاره به نقش مهم معلمان و فرهنگیان در جامعه اظهار داشت: فرهنگیان نقش اساسی در جامعه دارند و این یک حقیقت محض باشد.

وی با بیان اینکه معلمان و فرهنگیان در پیشرفت و توسعه کشور نقش اصلی داشته و دارند، افزود: همه افرادی که موجب پیشرفت و توسعه کشور بودند از پرورش یافتگان معلمان هستند.

معاون سیاسی، امنینی و اجتماعی استاندار گیلان بیان داشت: رفع مشکلات فرهنگیان باید در اولویت باشد که دولت سیزدهم به این مهم توجه دارد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش گیلان نیز بار مسئولیت در آموزش و پرورش را سنگین عنوان کرد و گفت: بار مسئولیت در این مجموعه از جنس تعلیم و تربیت است.زمینه برای خدمت به مجموعه ای فراهم شده که در آن رشد کرده و بزرگ شده ایم.

محمد فائزی با بیان اینکه همه باید برای سربلندی فرهنگ تلاش کنیم افزود: هیچ کس از سربلندی فرهنگ ضرر نمی بیند، امروز هجمه بزرگی برای زدن سر فرهنگ فراهم شده است.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: برای زنده نگهداشتن نهاد مقدس فرهنگ نیازمند وفاق جمعی هستیم.

استان گیلان دارای افزون بر ٣٧٠ هزار دانش آموز است.