مربی تیم ملی رئیس هیات وزنه‌بردای گیلان شد
مربی تیم ملی رئیس هیات وزنه‌بردای گیلان شد
معین نیوز_مسعود محرابی مربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان کشور به عنوان رئیس جدید هیات وزنه‌برداری استان گیلان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخابات هیات وزنه‌برداری استان گیلان روز پنجشنبه با شیوه نامه جدید وزارت ورزش و جوانان در رشت برگزار شد که در نهایت مسعود محرابی با کسب ۲۳ رای از ۲۸ آرای ماخوذه، به عنوان رئیس جدید این هیات در گیلان انتحخاب شد.

اصغر ابراهیمی که به مدت هشت سال به عنوان رئیس هیات وزنه‌برداری در گیلان فعالیت داشت، دیگر کاندیدای احراز این پست بود که وی قبل از آغاز رای گیری، از این سمت کناره گیری کرد و پنج عضو مجمع نیز در جریان این انتخابات رای سفید دادند.

همچنین با پیشنهاد رئیس جدید هیات وزنه‌برداری گیلان، مبنی به معرفی نفرات هیات رئیسه ، سهیلا احمدزاده با کسب ۲۴ رای به عنوان نایب رئیس، اصغر ابراهیمی با ۲۴ رای به عنوان کارشناس خبره، هادی مهدوی با ۲۵  رای به عنوان خزانه‌دار، مهرداد شهنازفرد و فرشته قاضی با کسب ۱۹ رای به عنوان عضو هیات رئیسه هیات وزنه‌برداری گیلان انتخاب شدند.

در شیوه نامه جدید وزارت ورزش و جوانان برای انتخابات هیات‌های ورزشی استانها، ۱۹ عضو مجامع به ۳۰ عضو افزایش یافت و همچنین اعضای مجمع باید به نفرات پیشنهادی رئیس هیات جدید برای معرفی اعضای هیت رئیسه نیز، رای دهند که هفته گذشته اولین انتخابات با شیوه نامه جدید در کشور در رشت و برای انتخاب رئیس هیات دوچرخه‌سواری برزگار شد و دومین انتخابات در کشور نیز با انتخاب رئیس جدید وزنه‌برداری گیلان در رشت انجام شد.

امیدوار به حضور وزنه‌برداران بیشتری از گیلان در تیمهای ملی هستیم

همچنین مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در جریان انتخابات ریاست هیات وزنه‌برداری این استان گفت: امیدواریم که تعداد بیشتری از ورزشکاران گیلانی در تیمهای ملی وزنه‌برداری حضور یافته تا در رقابتهای مختلف آسیایی، جهانی و بین‌المللی حضور یابند.

مریم بخشی افزود: ما هم اینک در حوزه داوران و مربیان افراد بسیار شایسته و ارزنده‌ای در این رشته در گیلان داریم که این نفرات به خصوص مربیان در تیمهای ملی وزنه‌برداری نقش موثر و پررنگی دارند و امید است که وزنه‌برداران ما نیز با پیشرفت روزافزون ، در ترکیب ثابت تیمهای ملی قرار گیرند.

وی ادامه داد: خوشبختانه هیات وزنه‌برداری با توجه به داشتن قهرمانان، مربیان و داوران ارزنده ، یکی از بی تنش‌ترین هیاتهای ورزشی در گیلان محسوب می‌شود و با توجه به انتخاب مسعود محرابی به عنوان رئیس جدید، امید است که همچنان شاهد پیشرفت این رشته در گیلان و در سطح کشور باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: با توجه به ظرفیت گیلان در رشته وزنه‌برداری و با توجه به تجربه بسیار خوب در برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر که ۲ سال پیش در رشت برگزار شده بود، امیدواریم که رقابتهای مهم و بین‌المللی دیگری نیز به میزبانی گیلان برگزار شود.

در انتخابات ریاست هیات وزنه‌برداری استان گیلان که در مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه‌برداری، مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی این هیات حضور داشتند.