مردم با مسئولانی که پای میدان باشند همراه هستند
مردم با مسئولانی که پای میدان باشند همراه هستند
معین نیوز_نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: مردم به مسئولانی که پای میدان باشند و گره از مشکلاتشان باز کنند همراه خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا. آیت الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در مراسم معارفه و تکریم استانداران جدید و پیشین گیلان که با حضور وزیر کشور برگزار شد افزود: خدمت به مردم ، نظام اسلامی و رهبری، اسلام ، شهدا و جانبازان افتخار است.

وی با بیان اینکه امروز روز طلایی و نورانی برای خدمت به مردم است، اظهار داشت: خدمت رسانی برای مردمی که همواره پای نظام بوده و هستند.

نماینده وای فقیه در گیلان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور در موضوع بنزین افزود: مردم در کشور و گیلان با نجابت خود مسئله طرح دشمن را نقش بر آب کردند که باید به درک و همراهی بالای آنها احسنت گفت و نسبت به آن قدردان بود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به شرایط اقلیمی و ظرفیت های استان گیلان گفت: مسئله تالاب و معایب اطراف آن باید مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه موضوع پسماند و ۲ رودخانه زرجوب و گوهررود هم اهتمام جدی شود.

وی با اشاره به فرسودگی برخی بیمارستان های گیلان به خصوص مرکز استان با قدمت ١٠٠ ساله اظهار داشت: اولویت ها و محرومیت های گیلان فراوان است که نیازمند توجه جدی مسئولان استانی و ملی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با بیان اینکه استان گیلان از جوانان با ظرفیت های خوبی برخوردار است، افزود: لازم است از این نیروها استفاده شود و مدیران باید جوان و پاکدست باشد و توانمندی های لازم برای اداره و مدیریت داشته و از سیاست بازی اجتناب کرده و دلدادن نظام باشد.