مروری بر یک هفته التهاب‌آفرینی صهیونیست‌ها با هدف تغییر توازن قدرت
مروری بر یک هفته التهاب‌آفرینی صهیونیست‌ها با هدف تغییر توازن قدرت
معین نیوز_رژیم صهیونیستی طی یک هفته گذشته با دروغ پردازی در مورد کشتی اسرائیلی، جنجال کم‌سابقه‌ای را با هدف ایران‌هراسی و ایجاد اجماع جهانی علیه ایران به پا کرد.

به گزارش ایرنابه نقل از نور نیوز، این تحولات در حالی رقم خورد که این رژیم از چند ماه پیش یک مرکز عملیات سایبری گسترده‌ در این کشور ایجاد کرده و با فعال نمودن آن، ضمن خرابکاری در سامانه‌های ناوبری هوایی و دریایی به دنبال ناامن‌سازی منطقه و ایجاد سوء تفاهم و درگیری میان کشورهای حوزه خلیج فارس بوده است.

سران تل‌آویو در ادامه پروژه فشار به ایران، آمریکا و انگلیس را هم مجاب کردند تا ادعای دست داشتن ایران در حمله به کشتی اسرائیلی را به شورای امنیت سازمان ملل نیز بکشانند.

بسیار روشن است که تل‌آویو به خوبی می‌داند، توان و جرأت انجام اقدام نظامی علیه ایران را ندارد زیرا چنین اقدام جنون‌آمیزی شرایط را برای نابودی این رژیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم خواهد آورد.

غافل‌گیری در برابر حمله تلافی‌جویانه موشکی حزب‌الله به مناطق اشغالی جولان و شبعا که امروز انجام شد، گواه روشنی از ناتوانی این رژیم در حفاظت از خود در برابر مقاومت است.

زمین سوخته‌ی بر جا مانده برای جانشینان نتانیاهو از یک سو و اقتدار و گسترش روزافزون تفکر مقاومت در منطقه از سوی دیگر که تنها یک نمونه کوچک آن روز گذشته در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران به رخ کشیده شد، غرب و به ویژه رژیم صهیونیستی را به شدت نگران کرده و معاندین را نیز ناامید کرده است.

تاکید آقای رئیسی بر بهره‌گیری از راهکارهای دیپلماتیک در تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی نیز مزید بر علت شده و اثر جنگ روانی گسترده آنان علیه دولت جدید نزد افکار عمومی داخل و خارج برای تندرو نشان دادن دولت سیزدهم را خنثی کرده است.

بر این اساس؛ به نظر می‌رسد که تل‌آویو با به هم ریختن آرامش منطقه از خلیج فارس تا لبنان در واقع به دنبال تحمیل موازنه‌ای جدید به منطقه است تا به زعم خود بتواند خواسته‌های خود را پیگیری کرده و به نتیجه برساند، اما آنها باید از گذشته و روند موجود در منطقه درس بگیرند و بدانند که شرارت‌هایشان علیه ایران بدون پاسخ نمی‌ماند.